رکورد ویرانگر شکارچی صحرا در دوحه

رسیدن به آمار 26 گل در 13 بازی باعث شد تا ستاره الجزایری السد رکوردی خارق العاده از خود در تاریخ لیگ ستارگان به ثبت برساند.

رکورد ویرانگر شکارچی صحرا در دوحه

بغداد بونجاح ملی پوش الجزایری السد قطر بعد از کسب عنوان آقای گلی آسیا در فصل 2018 لیگ قهرمانان حالا برای آقای گلی لیگ ستارگان خیز برداشته تا جایی که درخشش او در بازی های این فصل آمار وحشتناکی از او در کتاب تاریخ رقابت ها به ثبت رساند.
به ثمررساندن 26 گل در 13 بازی از این فصل لیگ ستارگان باعث شد تا شکارچی صحرا(لقب الجزایری ها به بونجاح) با میانگین دو گل زده در هر بازی فاصله ای عجیب با نزدیک ترین تعقیب کننده خود یعنی یوسف العربی داشته باشد تا این اتفاق مورد توجه سایت فیفا نیز قرار بگیرد چون با این روند بغداد بونجاح در مسیر کسب عنوان کفش طلای برترین گلزن سال 2018 جهان نیز به یکه تازی اش در حضور ستاره هایی همچون مسی و رونالدو ادامه می دهد.
نکته جالب در جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان به حضور تنها یک لژیونر ایرانی در این جدول باز می گردد. مهدی طارمی که این روزها با انتقادات زیادی روبرو است با ثبت 6 گل در 14 بازی الغرافه جایگاه یازدهم برترین گلزنان را به خود اختصاص داد تا روزهای ابری او در دوحه همچنان ادامه داشته باشد به خصوص بعد از شکست عجیب 8-1 برابر السد و یاران بغداد بونجاح.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها