تست تشخیص توپ / فقط تیزبین ها می توانند توپ را در ۱۱ ثانیه پیدا کنند

در تصویر زیر سعی کنید توپ فوتبال مخفی شده در میان پانداها را پیدا کنید. اما می گویند تنها افراد با بینایی بالاتر از حد متوسط می توانند توپ را در 11 ثانیه تشخیص دهند.

تست تشخیص توپ / فقط تیزبین ها می توانند توپ را در ۱۱ ثانیه پیدا کنند

خطای دید همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. به هر حال، در تست تشخیص توپ چالش این است تا توپ پنهان شده در تصویر را تشخیص دهید! آیا آماده هستید تا بینایی خود را محک بزنید و کمی سرگرم شوید؟

توپ

توپ کجاست؟

تصویر فوق یک پازل پیچیده است که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان طراحی شده است. در این خطای دید، می توانید گروهی از پانداهای سفید را مشاهده کنید که تیم فوتبال مورد علاقه‌شان را تشویق می‌کنند. با این حال، یک توپ فوتبال در میان این پانداهای کوچک ناز پنهان شده است.

تست تشخیص توپ بینندگان را به چالش می کشد تا شی پنهان را در بین پانداها پیدا کنید! بخش پیچیده این است که شما باید توپ را در طول 11 ثانیه پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا توپ را دیدید؟

.

جواب تست

به تصویر از نزدیک نگاه کنید و سعی کنید توپ فوتبال پنهان را در میان پانداها ببینید. ممکن است تشخیص توپ فوتبال خیلی مشکل به نظر برسد، اما اگر به سمت راست وسط تصویر نگاه کنید، می‌توانید توپ را تشخیص دهید.

برای سهولت شما، جواب تست تشخیص توپ را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

جواب-تست-تشخیص-توپ

ادعا شده است که اگر فقط در ۱۱ ثانیه موفق به شناسایی توپ فوتبال مخفی شده در تصویر شوید، می تواند نشانه بینایی فوق العاده شما باشد. مطالعات نشان داده است که هر چه بیشتر مغز خود را با حل معماهای دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود.

خطاهای دید بینش های جالبی در مورد نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند. بسیاری از اوقات، ترکیبات خاصی از رنگ، نور و الگوها می‌توانند ذهن ما را فریب دهند تا چیزی را که وجود ندارد به‌طور بصری درک کند. بنابراین به ما بگویید، آیا توپ فوتبال پنهان در تصویر را تشخیص دادید؟

منبع: خبرنامه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها