تست شخصیت شناسی که فقط جنبه سرگرمی دارد

در جدی گرفتن روابط خود چقدر مصمم هستید؟

در نگاه اول چه دیدید؟ زن و شوهر ، انفجار یا چیزی دیگر؟ این تست شخصیت شناسی رابطه شما و میزان جدیت شما در آن را نشان می دهد.

در جدی گرفتن روابط خود چقدر مصمم هستید؟

می گویند «دیدن، ایمان آوردن است». آیا واقعا می توانید به آنچه که می بینید اعتماد کنید؟ توهمات نوری درک ما را از واقعیت به چالش می کشند. یعنی چیزی که گاهی یا در حال حاضر درست به نظر می رسد نادرست باشد.

به گفته یکی از دانشمندان مشهور علوم اعصاب دکتر بو لوتو، «در واقع مغز تکامل نیافته تا جهان را آنطور که هست ببیند… مغز برای دیدن دنیایی که دیدن آن مفید است، تکامل یافته است.»

تست شخصیت شناسی امروزی بر اساس چیزی هست که ابتدا می بینید و نشان می دهد آیا روابط تان را جدی می گیرید یا نه.

به تصویر نگاه کنید. در نگاه اول چه می بینید؟ آن وقت می توانید بفهمید چقدر به روابط خود اهمیت می دهید.

اگر برای اولین بار متوجه یک زن و شوهر شدید، یعنی تمایل دارید روابط را بسیار جدی بگیرید. شما همیشه به فکر عزیزان خود هستید. چنین افرادی به شرکای خود متعهد هستند و با شریک زندگی خود کاملا باز و صادق اند.

اگر برای اولین بار متوجه یک انفجار شدید، به این معنا می باشد که ممکن است به راحتی تهدید شوید. به احتمال زیاد ریسک پذیر نیستید. همچنین دوست ندارید کارهایی را انجام دهید که فرجام آن را نمی فهمید. ثبات ذهنی درستی ندارید و ذهن شما به راحتی تغییر می کند. یعنی اگر فکر می‌کنید چیزی ترسناک است، باید خیلی خطرناک یا ناراحت کننده باشد. در مجموع باید از آن اجتناب کنید.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خخخ من ی مغز منفجر شده دیدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها