دبیرکل جامعه اصناف و بازار در گفت و گو با خبرفوری:

اعتصاب برای حفظ امنیت بازار انجام شد/ 4 ماه پیش با رهبری درباره مشکلات اقتصادی جلسه داشتیم

دبیرکل جامعه اصناف و بازار گفت: اعتصاب امروز بازار به دلیل حفظ امنیت انجام گرفت.

اعتصاب برای حفظ امنیت بازار انجام شد/ 4 ماه پیش با رهبری درباره مشکلات اقتصادی جلسه داشتیم

احمدکریمی اصفها نی دبیرکل جامعه اصناف و بازار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره آخرین وضعیت بازار باتوجه به اعتصابی که امروز صورت گرفت اظهارکرد: ما طی چندماه گذشته تمامی مشکلات و دغدغه‎های بازاریان را به مسئولان منتقل کردیم اما متاسفانه آنها گوش شنوایی نداشتند و دامنه مشکلات امروز بسیار گسترده شده است.

وی تصریح کرد: وضعیت امروز بازار ارز بدون شک از بی‎تفاوت بودن دولت به مسائل اقتصادی وبه خصوص مقوله ارز نشات گرفته است به گونه‌ای که ما شاهد بی‌ثباتی 50 درصد در وضعیت اقتصادی امروز کشور هستیم.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار خاطرنشان کرد: روحانی در شرایط امروز کشور باید صراحتا اعتراف کند که اداره کشور با وضعیت فعلی امکانپذیر نیست و این موضوع نشات گرفته از سیاست‎های نادرست دولت در حوزه اقتصادی است.

کریمی اصفهانی تاکید کرد: ما امروز در کشور از نظر ارزی هیچ مشکلی نداریم و مشکلات ایجاد شده در این راستا به دلیل بحران مدیریت است و متاسفانه ما امروز با بحران رشوه و رانت شدید مواجه هستیم که باید آن را حل کنیم.

وی تاکید کرد: دولت در شرایط امروز فضا و بستر کشور را به گونه‎ای فراهم کرده است که اخلاگران اقتصادی به راحتی می‎توانند هر اقدامی را در کشور انجام دهند روندی که ما در پیش فروش خودرو و سکه به خوبی مشاهده کردیم و عده‎ای با استفاده از رانت دولتی توانستند 10 هزار سکه بخرند که قطعا در حالت طبیعی تحقق آن امکانپذیر نیست.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با اشاره به اعتصاب امروز بازاریان گفت: این موضوع در طی 40 سال سپری شده از عمر انقلاب اسلامی برای اولین بار اتفاق افتاده است و از منظر بنده توپ زدن در زمین بیگانگان است اما مقصر اصلی آن مردم نیستند بلکه دولت و شخص رئیس‎جمهور بستر ایجاد این فضا را آماده کرده است.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: ما طی 5-4 ماه گذشته دیداری را با مقام معظم رهبری پیرامون مسائل اقتصادی کشور داشتیم و ایشان تاکید داشتند که مشکلات را به رئیس‎جمهور منتقل کنیم که این کار را نیز انجام دادیم اما جناب روحانی به گونه‎ای گارد خود را در مقابل بازاریان بسته نگه داشته که گویی خیال اصلاح وضعیت موجود را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بازاریان بدون شک موافق بستن و برپایی اعتصاب نیستند اما این موضوع امروز برای حفظ امنیت بازار انجام شد و به زودی این مسئله حل می‎شود و بازار روال عادی خود را از سر می‎گیرد اما امیدواریم در این مسیر دولت نیز به فکر تدبیر و چاره جدی باشد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها