توقف رشد قیمت طلا و سکه؛ پیش‌بینی کاهش در هفته آینده/ حباب سکه یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، حباب قیمتی سکه را یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در آخرین معاملات رشد قیمت طلا و انواع سکه متوقف شد و دادوستدها کاهش یافت که پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ها در هفته آینده کاهش یابد.

توقف رشد قیمت طلا و سکه؛ پیش‌بینی کاهش در هفته آینده/ حباب سکه یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد

«محمد کشتی آرای» اظهار داشت: قیمت انس جهانی طلا یک هزار و ۸۵۵ دلار بود و نسبت به ابتدای هفته تغییری نداشت.  

وی افزود: تغییرات نرخ ارز در هفته جاری موجب صعود قیمت طلا شده و رکوردهای جدیدی در یک سال گذشته ثبت شد. قیمت سکه طرح جدید ۷۵۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۷۲۰ هزار تومان رشد قیمت داشتند.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: نیم‌سکه و ربع‌سکه نسبت به ابتدای هفته ۶۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی ۱۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.  

وی بیان کرد: قیمت ارز در هفته گذشته یک هزار و ۱۷۰ تومان افزایش قیمت داشت که این رشد موجب شد قیمت طلا نیز افزایش یابد و هر مثقال طلا به متوسط ۱۶۰ هزار تومان و هر گرم طلا ۳۷ هزار تومان افزایش قیمت داشت.  

کشتی آرای اظهار داشت: حباب سکه با  ۳۵۰ هزار تومان افزایش از ۹۰۰ هزار تومان به یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید که این افزایش در دو سال اخیر بی‌سابقه بود.  

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: روز گذشته با توجه به تعطیلات پیش رو روند صعود قیمت در بازار طلا متوقف شد و شاهد کاهش دادوستدها و خرید بودیم. پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ها با همین سطح قیمتی باقی بماند و روند کاهش پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدویت
    0

    جمعه می آید و شنبه دلار کاهشی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها