طراحی مینیمال و ساده برای کارت ویزیت

کارت ویزیت یک کارت مقوایی کوچک، چاپ شده و معمولا به اندازه کارت اعتباری است که مشخصات تجاری شما مانند نام، اطلاعات تماس و آرم برند را در خود جای داده است.

طراحی مینیمال و ساده برای کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت یک قسمت اساسی از مارک تجاری شما است و باید به عنوان یک توسعه بصری از طراحی نام تجاری شما عمل کند. کارت ویزیت همچنان پایه اصلی تجارت است. با این وجود همه کارت های کسب و کار برابر نیستند. ما در جهانی زندگی می کنیم که متوسط مشاغل کوچک می توانند کارت های خود را طراحی کنند. یک فعالیت مقدماتی دیگر نیز وجود دارد که باعث می شود بقیه مراحل طراحی کارت ویزیت بدون مشکل انجام شود. شما باید بدانید که می خواهید با کارت ویزیت خود چه کارهایی را انجام دهید. می خواهید کارت ویزیت ساده باشد یا با شکل‌ها و طرح‌های مختلف طراحی شده باشند.

ویژگی طراحی کارت ویزیت ساده برای مشاغل

از هر سه نفر یک نفر معتقد است کارت ویزیت بدون هیچ زحمتی بهترین نتیجه را دارد. این به معنای کارت ویزیت با طراحی ساده است که فقط اطلاعات ضروری را منتقل می کند. از هر 10 نفر چهار نفر می گویند که درک آن­ها از یک کسب و کار تحت تاثیر کیفیت یا طراحی کارت‌های آن مشاغل قرار گرفته است.

بازاریابی مقرون به صرفه

کارت‌های ویزیت به عنوان یک روش از مدت­ها پیش به صورت بازاریابی مقرون به صرفه عمل می‌کنند. قیمت کارت ویزیت در مقایسه با دیگر روش ها برای مشاغل کوچک به صرفه تر است. این تقریبا در مورد مشاغل کوچک در هر صنعتی صدق می کند. البته عوامل موثر بر قیمت کارت ویزیت مختلف است اما به صورت کلی می توان از مقرون به صرفه بودن این روش اطمینان داشت. بینش حاصل از این تحقیق می تواند به مشاغل کوچک کمک کند و این می تواند اطمینان حاصل کند که کارت‌های آن­ها برای حداکثر تاثیر طراحی شده است. به عنوان مثال، بینش مربوط به طراحی کارت ساده را در نظر بگیرید، مشاغل کوچک اگر از کارت­هایی که به سادگی طراحی شده‌اند استفاده کنند، از این نوع تبلیغات سود بیشتری می‌برند. زیرا کارت ویزیت ساده فقط جزئیات ضروری را منتقل می‌کند که این جزئیات می تواند شامل اطلاعات اولیه باشد. کارت ویزیت ارائه شده توسط کارفرمای شما شامل نام، عنوان شغلی، شماره تلفن و آدرس ایمیل شما خواهد بود. برای کارت ویزیت شخصی خود می‌توانید عنوان شغلی و کارفرمایی خود را کنار بگذارید. در عوض، از عنوان شغلی، شرح وسیعی از کار خود، مانند نویسنده، حسابدار، متخصص بازاریابی، طراح و... استفاده کنید.

نکاتی در طراحی کارت ویزیت ساده

بهتر است از یک الگو یا یک طراح حرفه‌‌ای برای کارت ویزیت خود استفاده کنید. اکثر سایت‌هایی که چاپ کارت ویزیت چاپ انجام می دهند الگوهای موجود دارند. اطلاعات زیادی می‌توانید وارد کنید، اما مهم نیست که کارت شلوغ باشد. وقتی فضای سفید زیادی را خالی بگذارید، خواندن آن آسان‌تر می‌شود. قبل از شروع به طراحی کارت ویزیت، به این فکر کنید که چه اطلاعاتی شغل و حرفه شما را به طور موثر ارائه می‌دهد. اگرچه به طور کلی درج رزومه توصیه نمی‌شود. گاهی اوقات مناسب است که عکس خود را در کارت ویزیت قرار دهید. تصمیم با خود شماست، اما توجه داشته باشید که درج عکس ممکن است به افراد کمک کند. در یک طراحی تمیز و ساده مهم است یک قلم استاندارد را انتخاب کنید و از استفاده از چندین قلم در کارت ویزیت خودداری کنید. از اندازه قلم قابل خواندن و منطقی استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک کد QR داشته باشید که توسط تلفن هوشمند قابل اسکن باشد و به URL وب سایت پیوند داده شود تا بیننده اطلاعات بیشتری کسب کند.

چه مواردی را باید در کارت­های ویزیت ساده قرارداد

وقتی کارت ویزیت خود را طراحی می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات ضروری را در آن قرار دهید تا بتوانند با شما تماس بگیرند. علاوه بر این، سعی کنید جنبه طراحی منحصر به فردی را در خود داشته باشد تا کارت ویزیت خاص تر شود.

همیشه نامی را که در تعامل حرفه‌ای استفاده می‌کنید وارد کنید. به عنوان مثال، اگر نام خاصی دارید یا از نام خود به صورت حرفه‌ای استفاده می‌کنید، آن را در کارت ویزیت خود قرار دهید.در مرحله بعد، عنوان شغلی خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید که کارت ویزیت نیازی به ذکر عنوان رسمی از شغل فعلی شما ندارد. در عوض، می‌توانید عنوان شغلی خود را ایجاد کنید که تجربیات و رزومه خود را نشان دهید. شماره تلفنی را که کارفرمایان یا مشتریان بالقوه می‌توانند با شما تماس بگیرند، ذکر کنید. به عنوان مثال، می‌توانید شماره تلفن همراه خود را لیست کنید تا مشتریان بتوانند از طریق ارتباطات مجازی بدون توجه به جایی که هستید مستقیما به شما دسترسی پیدا کنند. آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا مخاطبین بتوانند با شما ارتباط الکترونیکی برقرار کنند. از آدرس ایمیل شخصی خود استفاده کنید، اما یکی از آدرس‌های ظاهری حرفه‌‌ی خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، سعی کنید از یک آدرس ایمیل ساده استفاده کنید که فقط نام شما را شامل شود. یک آدرس ایمیل ساده برای مخاطبین جدید به راحتی قابل یادآوری و استفاده موفقیت آمیز است، بنابراین اگر آدرس شما به همین سادگی نیست، ایجاد یک آدرس جدید را در نظر بگیرید که بتوانید پیام‌های حرفه‌ای و شبکه‌ای را دریافت کنید. اگر برای مشاغل کوچک، کارهای آزاد یا نمونه کارهای خود وب سایتی دارید، URL را در کارت ویزیت خود قرار دهید. همچنین در کارت ویزیت خود قرار دادن خلاصه‌ای از کار یا یک هدف شغلی را در نظر بگیرید. از آن جا که این بخش شامل یک یا دو جمله کامل است، اگر آن را در پشت کارت ویزیت دو طرفه قرار دهید، بهترین نتیجه را خواهد داشت. هنگام طراحی کارت ویزیت خود از یک طرح ساده استفاده کنید و فضای سفید زیادی را برای جلوگیری از شلوغی کارت‌ها در نظر بگیرید. این به کارت ویزیت شما کمک می‌کند تا حرفه ای به نظر برسد، اگرچه هنوز هم می‌خواهید کارت ویزیت شما جذاب و منحصر به فرد باشد. به عنوان مثال، می‌توانید علاوه بر طراحی یک قلم، اندازه یا رنگ متن را برای افزودن جذابیت بصری در آن قرار دهید.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها