نصب نکردن برچسب قیمت کالا تخلف صنفی محسوب می شود

معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه نصب برچسب قیمت کالا و نرخ دستمزد ضروری است، گفت: مردم تخلفات را گزارش دهند.

نصب نکردن برچسب قیمت کالا تخلف صنفی محسوب می شود

حسین درودیان گفت: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از تخلفات صنفی نصب برچسب قیمت کالا و نرخ دستمزد در کلیه واحدهای صنفی ضروری است.

معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران افزود: لذا با توجه به اهمیت نصب برچسب قیمت، تمام بازرسی اتحادیه ها در گشت زنی های خود بر اجرای آن تاکید دارند.

درودیان اظهار داشت: براساس ماده 15 قانون نظام صنفی، عرضه کننده کالا و خدمات مکلفند با الصاق برچسب روی کالا یا نصب تابلو در محل کسب، قیمت واحد کالا و یا دستمزد خدمات را به صورت مکتوب و کاملا روشن به نحوی که قابل رویت باشد اعلام کنند.

وی بیان داشت: مردم نیز می توانند عدم برچسب گذاری قیمت را به اتحادیه ها اعلام و یا تخلف صنفی را از طریق سامانه 124 وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    بیش از پنجاه سال قبل تانکر سوختی در آبادان مشغول بار گیری بوده شاگرد شوفر این تانکر بالای تانک سیگار می کشیده به او می گویند این کار خطر ناک و ممنوع است سیگارت را خاموش کن می گوید کی به کی دنیا .....خری شده خدا رحمتش کند این نام روی او ماند

  • ایرانی
    0

    سلام واقعا قیمت مصالح ساختمانی یک کیلو میلگرد بایستی ۱۰۵۰۰تومان باشه یک سیمان ۲۰۰۰۰تومان انوقت خانه ارزان می شود بایستی وزارت صنایع از بلاتکلیفی در بیاد ظاهرا این وضعیت برای بعضی ها سود خوبی داره انشا درست بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها