استفاده از دیگ صنعتی غیراستاندارد حادثه آفرید

همان اندازه که تجهیزات آشپزخانه های صنعتی کارآمد بوده و فرآیند پخت و پز غذا در رستوران و فست فودها را ساده کرده‌اند، نباید ریسک حادثه آفرینی تجهیزات غیراستاندارد را دست کم گرفت.

استفاده از دیگ صنعتی غیراستاندارد حادثه آفرید

استفاده از دیگ‌های صنعتی غیراستاندارد حادثه آفرید. تاکنون چندین مورد گزارش از حادثه آفرینی و انفجار بر اثر استفاده از دیگ‌های صنعتی غیراستاندارد در آشپزخانه‌های رستورانی به گوش رسیده است و اخیرا نیز این اتفاق مجدد تکرار شد.
این اتفاق غالبا به دلیل تصور صرفه‌جویی مالک رستوران حین خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رخ می‌دهد. به این شکل با خرید تجهیزات غیراستاندارد و پرداخت مبلغ جزئی کمتر، چنین فجایع غیرقابل جبرانی به بار می‌آید.

در صورتی که با خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از تولیدکننده معتبر چون پارسیان سرد و گرم، می‌توان با اطمینان خاطر از ایمنی مکان و افراد، به کار رستورانی پرداخت.

دیگ‌ صنعتی دارای سیستم عملکرد ساده و در عین حال حساسی هستند. در صورتی که هر گونه مشکلی در بخش آتشکده این دیگ‌ها وجود داشته باشد، احتمال حادثه یا آتش‌سوزی و انفجار، پیش بینی می‌شود. برای مشاهده انواع دیگ صنعتی اینجا کلیک کنید .

چنان چه در حادثه رخ داده اخیر، بخش آتشکده دیگ صنعتی دچار عیب شده و حرارت دیگ بیش از اندازه بالا رفته و با سرایت به جداره بیرونی، انفجار رخ داده است. طی این حادثه چندین تن از افرادی که در آشپزخانه مشغول به کار بودند، جان خود را بر اثر انفجار و سوختگی زیاد از دست داده‌اند.

این چیزی غیرقابل جبران است که امکان داشت با یک خرید مطمئن و از برندی کاملا استاندارد، از آن جلوگیری به عمل آید. به ویژه آن که تفاوت قیمت بین یک دیگ صنعتی دوجداره استاندارد از برندی چون پارسیان سرد و گرم با دیگ‌های صنعتی غیراستاندارد موجود در بازار حاشیه، به هیچ وجه عدد قابل توجهی نیست. به این شکل که اگر شما دیگ دوجداره پخت برنج اصلی شرکت پارسیان سرد و گرم را با قیمت X تومان خریداری می‌کنید، برای خرید چنین دیگی از نوع غیراستاندارد و برند فرعی، X منهای به طور مثال 200 هزار تومان پرداخت خواهید کرد.

آیا این 200 هزار تومان تفاوت قیمت، به راستی ارزش جان چندین نفر انسان و خراب شدن اعتبار رستورانی‌تان را دارد.

استفاده از دیگ های صنعتی غیراستاندارد می تواند زمینه ساز حوادث شدید و جبران ناپذیر باشد.

دیگ استیل بخار پز

همین موضوع در خصوص دیگ استیل بخار پز نیز صدق می‌کند. موضوع با اهمیت در خصوص این دیگ‌ها به این مرطوب می‌شود که حرارت در این تجهیزات بالا رفته و اگر مشکل حتی کوچک در آتشکده وجود داشته باشد، فاجعه به بار خواهد آمد.

از این جهت تفاوت چند 100 هزار تومانی در خرید یک دیگ استیل بخار پز یا انواع دیگر تجهیزات پخت و پز آشپزخانه‌های صنعتی، به هیچ وجه عاقلانه نیست.

پارسیان سرد و گرم در ساخت دیگ استیل بخار پز، تمام نکات ایمنی و استانداردهای روز جهانی را در سطح ممتاز رعایت کرده و این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که ابزاری کاملا ایمن را خریداری می‌کنند.

دیگ دوجداره پخت برنج

دیگ دو جداره پخت برنج پارسیان سرد و گرم در قیاس با دیگ‌های پخت برنج غیراستاندارد بازار، تفاوت قیمتی در حدود 100 تا 200 هزار تومان دارد؛ اما تفاوت ساخت و کیفیت ایمنی این دو گروه از تجهیزات به هیچ وجه قابل مقایسه با یکدیگر نیست.

دیگ دو جداره پخت برنج پارسیان سرد و گرم، دارای ساختار قابل اطمینانی بوده و عملکرد آتشکده آن، بدون ریسک‌های رایج در دیگ‌های پخت برنج غیراستاندارد است.

دیگ دوجداره پخت برنج پارسیان سرد و گرم، با رعایت کامل استانداردها و ایمنی در سطح ممتاز تولید شده و عرضه می گردد.
قیمت دیگ دوجداره پخت برنج
قیمت دیگ بخار پز دو جداره برنج یا دیگ پخت دوجداره استیل با توجه به این که در چه سایز و ابعادی باشد، تا حدودی متفاوت خواهد بود. پارسیان سرد و گرم این دیگ را در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف به مشتریان خود ارائه می‌کند و بدیهی است که هر چه سایز دیگ بزرگتر باشد، نرخ بالاتری را نیز به خود اختصاص خواهد داد. قیمت دیگ دوجداره پخت برنج از چیزی در حدود 4 میلیون تومان شروع شده و می‌تواند تا 10 میلیون تومان پیش برود.

دیگ خورشت صنعتی

حادثه‌ای که در بالا در خصوص دیگ پخت برنج غیراستاندارد بازگو کردیم، پیشتر در مورد دیگ خورشت صنعتی غیراستاندارد نیز رخ داده بود.

گروه تولیدی و صنعتی پارسیان سرد و گرم در ساخت دیگ خورشت صنعتی، از تکنولوژی روز دنیا بهره برده و سیستم حرارت‌دهی این دیگ را با توجه به دمای بالایی که تولید می‌شود، کاملا ایمن‌سازی کرده است. توجه داشته باشید که در صورت خرید و استفاده از دیگ خورشت صنعتی غیراستاندارد و انفجار آن، ابعاد حادثه بارها بزرگتر از چیزی بود که در خصوص دیگ برنج پز گفتیم.

برای خرید دیگ خورشت صنعتی نیز باید به سراغ تولیدکننده معتبر بروید تا از حوادث بعدی ناشی از عملکرد ناقص بخش احتراق آن، در امان بمانید.

قیمت دیگ خورشت پز صنعتی

قیمت دیگ خورشت پز صنعتی نیز تابعی از ابعاد و ظرفیت آن است. این دیگ را می‌توانید از برندهای معتبر چون پارسیان سرد و گرم با قیمتی بین 4 تا 12 میلیون تومان خریداری کنید. البته همیشه این امکان وجود دارد که دیگ خورشت پز صنعتی غیراستاندارد را با ظاهری مشابه و پرداخت هزینه چند 100 هزار تومانی کمتر، از بازار حاشیه خریداری کرده و زمینه ساز حادثه‌ای جبران ناپذیر شوید!

تجهیزات آشپزخانه نیمه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه نیمه صنعتی معمولا در ابعاد و عملکردهای ساده‌تری جای گرفته و خروجی غذای این آشپزخانه‌ها، محدودتر است. اما به هر ترتیب جای دیگ دوجداره پخت برنج یا دیگ خورشت صنعتی در هر آشپزخانه نیمه صنعتی ایرانی وجود دارد و نمی‌توان بدون تهیه این تجهیزات، کسب و کار رستورانی راه اندازی کرد.

تولیدی تجهیزات فست فود

گروه صنعتی پارسیان سرد و گرم به عنوان تولیدی تجهیزات فست فود در نوع سالنی و بیرون بر، بهترین وسایل را برای آماده‌سازی و پخت انواع و اقسام غذاهای فست فودی، عرضه می‌کند.

با خرید از تولیدی تجهیزات فست فود گروه صنعتی پارسیان سرد و گرم، می‌توانید از طول عمر تجهیزات خریداری شده اطمینان خاطر داشته و به خدمات پس از فروش این گروه صنعتی نیز متکی باشید.

سخن پایانی

حوادث در دنیای امروزی، پایان ناپذیر به نظر می‌رسند، اما با برخی احتیاط‌ها و رفتارهای مطمئن، می‌توان از برخی این اتفاقات ناگوار، پیشگیری به عمل آورد.

دیگ‌های صنعتی غیراستاندارد و حادثه دلخراشی که آفریدند، گوشه‌ای از این حوادث آشپزخانه‌های صنعتی هستند.
با خرید تجهیزات رستورانی استاندارد از پارسیان سرد و گرم و دریافت مشاوره و آموزش استفاده از آن‌ها، محیط آشپزخانه‌های رستورانی را برای کارکنان آن، امن سازیم.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها