توضیح شرکت ایزی پیک درباره تولید دستمال توالت با آرم قوه قضائیه

شرکت ایزی پیک به عنوان شرکتی که ادعا شده بود، تولید کننده دستمال کاغذی‌ها بوده است، توضیحی را درباره تولید دستمال توالت با آرم قوه قضائیه ارائه داد.

توضیح شرکت ایزی پیک درباره تولید دستمال توالت با آرم قوه قضائیه

به گزارش خبر فوری ، چند روز پیش خبری مبنی بر اینکه یک تولید کننده دستمال کاغذی، تولیدات خود را با آرم قوه قضاییه و نشان الله عرضه کرده است، منتشر شد( اینجا بخوانید ).

خبر فوری در خبر اولیه هیچ اسم و نشانی از تولید کننده نیاورد. با این حال، شرکت ایزی پیک به عنوان شرکتی که ادعا شده بود، تولید کننده دستمال کاغذی‌ها بوده است، توضیحی را درباره تولید دستمال توالت با آرم قوه قضائیه ارائه داد.

تصویر زیر، جوابیه شرکت ایزی پیک است:

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد قاسمی
    0

    سلام وقت بخیر ببخشید یک انتقاد کوچک خدمت شما دارم شما که تبلیغات زیادی در شبکه صدا وسیمادارید ولی متاسفانه در اسلام شهر یک نمایندگی برای فروش محصولات تون ندارید در صورتی که فروشگاه های زیادی در اسلامشهر وجود دارد درصورت امکان مراکز فروش محصولات تون رو در اسلام شهر معرفی کنید ممنون از شما

  • حمیدحامدی
    0

    لطفا آن آقایی که درتلویزیون تبلیغ می کند لباس مناسب تری بپوشد.واقعاشایسته یک مملکت اسلامی نیست که فردی بااین لباس تنگ درتلویزیون که خانواده ها تماشامی کنند،تبلیغ کند.لطفایک باردیگربااین وسواس به تیپ این آقانگاه کنید.

  • فردین احدی
    0

    سلام چند باری با شماره ای که تو سایت گذاشته بودین تماس گرفتم ولی متاسفانه بخاطر راهنمایی اشتباه اپراتور موفق به خرید نشدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها