دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در یکی از محلات شهر ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری عامل اصلی پخش مواد مخدر در یکی از محلات شهر ایلام خبر داد.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در یکی از محلات شهر ایلام

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پس از کسب اطلاع از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ایلام قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد به عنوان ریشه اصلی بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی سهم قابل توجهی در بروز بزهکاری در جامعه ایفا می‌کند، افزود: مأموران با اشرافیت کامل، فردی که با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به توزیع مواد موادمخدر می‌کرد را شناسایی کردند.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: متهم در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر و مقدار قابل توجهی مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین و شیشه کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: با اشاره به اینکه اشاعه مواد مخدر و ترویج فساد و بی بندوباری از تلاش‌های استعمارگران و دشمنان انقلاب برای به چالش کشیدن جوانان ایران اسلامی است گفت: دشمن از هر حربه ای برای نابودی نسل جوان ما بهره می‌گیرد و مواد مخدر و به ویژه نوع صنعتی آن بهترین راه برای این کار می‌داند.

وی در پایان با بیان اینکه تلاش ویژه ای را در راستای مبارزه با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان انجام شده است، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها