درنظر گرفتن 68 میلیارد تومان اعتبار یارانه سبزه برای کشاورزان ملایری

درنظر گرفتن 68 میلیارد تومان اعتبار یارانه سبزه برای کشاورزان ملایری

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های نمایندگان ملایر از طریق مسئولان ارشد کشوری و جمع‌آوری امضا، 68 میلیارد تومان اعتبار برای یارانه سبزه(از محصولات جانبی انگور) به ازای هر کیلو 500 تومان برای کشاورزان درنظر گرفته شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه چهارشنبه 20 بهمن در نشست بررسی مشکلات روستاها در جمع اعضای شورای اسلامی شهرستان ملایر، خدمات شوراهای اسلامی شهر و روستا را ستودنی دانست و تفویض اختیار شوراها را منوط بر ایجاد زمینه‌های لازم برشمرد.

وی با بیان اینکه هنوز نتوانستیم شورای اسلامی شهر و روستا را در تراز واقعی ببینیم، افزود: ما حاضریم از طریق کمیسیون شورا این مسأله را پیگیری کنیم.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با اشاره به اجرا نشدن طرح هادی در برخی روستاها به عنوان یکی دیگر از مشکلات طرح شده، گفت: هنوز در برخی روستاها حتی فاز نخست این طرح هم اجرا نشده است.

آزادیخواه ادامه داد: 3000 تن قیر یارانه ‌ای علاوه بر سهم استانی برای ملایر اختصاص یافته است که 30 درصد آن اخذ شده و امیدواریم مابقی آن هم به زودی وارد شهرستان شود.

وی، اختصاص 33 میلیارد تومان برای مراکز بهداشتی و مرکز جامع سلامت، پیگیری مشکلات ورزشی روستایی و عشایری از طریق مکاتبه با معاون وزیر، پیگیری برای رسمی کردن سندهای عادی روستایی، پیگیری ثبت جهانی و ملی مبل و منبت ملایر، حل شدن وام مسکن روستایی و پرداخت آن به‌زودی از طریق بانک های عامل را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

در پایان این نشست با توجه به درخواست اعضای شورای اسلامی شهرستان مبنی بر استعلام از طریق شورای اسلامی روستاها برای پراخت یارانه کشمش، به پیشنهاد آزادیخواه مقرر شد این شورا نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان جهادکشاورزی برای انجام خواسته خود بنویسند و توسط نمایندگان نیز پیگیری لازم به عمل آید.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها