مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان:

ایلامی‌ ها بیش از ۱۶ میلیارد ریال صدقه دادند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در ۵ ماهه نخست امسال بیش از ۱۶ و نیم میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

ایلامی‌ ها بیش از ۱۶ میلیارد ریال صدقه دادند

قنبر موسی‌نژاد اظهار کرد: میزان صدقه جمع آوری شده تاکنون حدود ۴۲ درصد میزان هدف گذاری شده و برنامه امسال است.

وی با عنوان اینکه صدقات مردم نیکوکار این استان از طریق بیش از ۵۸ هزار صندوق جمع آوری می‌شود، تصریح کرد: حدود ۶.۵ میلیارد ریال صدقه نیز در این مدت از طریق غیرحضوری و به روش الکترونیک جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به پرداخت صدقه به روش های الکترونیکی و غیر حضوری اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی آسان هم استانی های عزیز به پرداخت صدقه روش ‌های گوناگونی در این زمینه طراحی شده است.

موسی ‌نژاد به افزایش پرداخت صدقه به روش ‌های غیر حضوری اشاره کرد و گفت: علاوه بر درگاه‌ ها و ابزار های گوناگونی که در این زمینه طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته کارکنان حوزه مشارکتهای این نهاد به منظور دسترسی راحت مردم به پرداخت غیرحضوری صدقات به درب منازل مردم و مشترکین صدقات مراجعه و از طریق دستگاههای پوز اقدام به جمع آوری صدقات مردم خواهند کرد.

موسی نژاد تصریح کرد: سامانه دریافت آنی پرداخت# ۰۸۴* ۸۸۷۷ * و همچنین ارسال عدد ۱ به سر شماره ۸۸۷۷ طراحی و در اختیار مردم نوع دوست استان قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه به مصارف صدقات اشاره کرد و گفت: صدقاتی که ماهیانه جمع آوری می شود در زمینه کمک به تأمین مسکن نیازمندان،خدمات درمانی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، کمک به تأمین جهیزیه زوج‌ها و کمکهای ابن سبیل به نیازمندان هزینه می شود.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها