افتتاح" پروژه زیرگذر کشوری" معضل چندین دهه ترافیک ایلام را برطرف می‌کند

ضعف زیرساخت‌های شهری در گذشته سبب شد شاهد بروز مشکلات ترافیکی فراوانی در شهر ایلام باشیم‌ و این ضعف، تصادفات و مشکلات بسیاری را در سطح شهر ایلام برای شهروندان در پی داشته است.

افتتاح" پروژه زیرگذر کشوری" معضل چندین دهه ترافیک ایلام را برطرف می‌کند

در سال‌های گذشته شاهد اجرای پروژه‌هایی در سطح شهر ایلام بودیم که در کاهش بار ترافیکی و روان‌سازی آن تأثیرات چشم‌گیری داشته است.

اواسط سال 98 پروژه زیرگذر رسالت توسط مسئولان افتتاح و پس‌ از آن در آذرماه همان سال کلنگ اجرای پروژه زیرگذر کشوری به زمین زده شد تا گام مهمی در جهت کاهش بار ترافیکی در شهر ایلام برداشته شود.

اجرای دو پروژه زیرگذر رسالت و شهید کشوری از جمله پروژه‌هایی هستند که اجرای آن‌ها سبب کاهش بار ترافیکی در مناطق پرترافیک شهر ایلام شده است.

بر اساس گفته مسئولان شهری، پروژه زیرگذر شهید کشوری که تأثیر مهمی در کاهش بار ترافیکی شهر ایلام دارد، اوایل هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

طالب صادقیان، شهردار ایلام گفت: پروژه زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام 12 تیرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار ایلام با بیان این‌ که اعتبار هزینه شده برای این زیرگذر حدود 16 میلیارد تومان بوده است اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه شاهد کاهش ترافیک در این منطقه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: برطرف شدن مشکل ترافیک شهر ایلام از مطالبات اصلی مردم بوده و تلاش شده با اجرای پروژه‌های مذکور گام مهمی جهت برطرف شدن این مشکل برداشته شود.

کلنگ‌زنی پروژه زیباسازی ورودی شهر ایلام

محمد سلطانی، مسئول روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: طرح زیرگذر شهید کشوری 430 متر طول دارد که با افتتاح آن، ترافیک شهر تا حد چشمگیری کاهش می‌یابد.

روابط عمومی شهرداری ایلام با اشاره به این‌ که مدت‌زمان اجرای این پروژه 18 ماه بوده است افزود: برطرف شدن مشکل ترافیک شهر ایلام به‌صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار داشت و اقدامات مهمی در این زمینه انجام‌ شده است.

وی در پایان به کلنگ‌زنی فاز نخست زیباسازی ورودی شهر ایلام اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز که شامل حدفاصل میدان امام حسن (ع) تا ورودی هفت‌ چشمه است که هفته آینده با حضور مسئولان کلنگ‌زنی می‌شود.

بی‌شک رفع مشکلات شهری و توسعه شهرها در گرو زیرساخت‌هایی است که از قبل برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند از این‌رو ضروری است، با توجه به افزایش روزافزون جمعیت شهر ایلام، توسعه زیرساخت‌های شهری، فرهنگی، رفاهی و غیره متناسب با جمعیت در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا شاهد توسعه و پیشرفت شهر ایلام همچنین دیگر شهرهای استان باشیم.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها