استاندار ایلام:

روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان شهرستان ملکشاهی مناسب نیست

استاندار ایلام با اشاره به اینکه روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان شهرستان ملکشاهی مناسب نیست، گفت: این پروژه باید تعیین تکلیف شود.

روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان شهرستان ملکشاهی مناسب نیست

محمد نوذری در نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان‌های هلیلان و ملکشاهی با بیان اینکه خدمات دولت و نهادهای انقلابی در این مناطق مطلوب و قابل توجه است، بر تعامل و همراهی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه باید تلاش کرد تا اقدامات موثری که انجام شده به سرانجام برسد، خواستار تسریع در روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی محرومیت زدایی هلیلان و ملکشاهی شد.

وی با بیان اینکه خدمات مطلوبی انجام شده، ولی به علت اینکه محرومیت‌ها زیاد است کمتر نمایان است، گفت: شهرستان‌های محروم هلیلان و ملکشاهی در صورت اهتمام مدیران و ظرفیت‌های موجود می‌توانند به سرعت از محرومیت خارج و به یکی از مناطق مستعد استان تبدیل شوند.

استاندار ایلام با بیان اینکه محرومیت زدایی از اولویت‌های دولت بوده و هست، گفت: بسیاری از طرح‌های کشاورزی و عمرانی در شهرستان تازه تاسیس هلیلان یا به اتمام رسیده و یا در حال انجام است.

روند طولانی شدن پروژه‌ها

وی خواستار تشکیل کارگروهی با نظارت معاون عمرانی به منظور بررسی و نظارت بر مصوبات پروژه‌های محرومیت زدایی شد و گفت: بازدید و ارائه گزارش‌های عملکردی به صورت میدانی و هفتگی در دستور کار فرمانداران باشد.

نوذری از فرمانداران خواست در کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها تمام تلاش خود را برای تکمیل ۱۲۵ پروژه مصوب شده استان به کار گیرند و پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد که اعتبار کمتری برای بهره برداری نیاز دارند را مشخص کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه خوبی از دولت، بنیادها و مردم برای محرومیت زدایی در این دو شهرستان تشکیل شده است، بیان کرد: انتظار این است که بنیادهای فعال در استان همچنان که در سال ۱۳۹۹ کمک کردند در سال ۱۴۰۰ نیز همراهی لازم را داشته باشند و اعتبار خوبی را اختصاص دهند.

استاندار ایلام با انتقاد از روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان شهرستان ملکشاهی خواستار تعیین تکلیف این بیمارستان شد و بر استفاده از اعتبارات جهش تولید تاکید کرد و گفت: با هر مدیری که توان جذب اعتبارات مصوب شده جهش تولید شده را نداشته باشد برخورد می‌شود.

وی با انتقاد از روند طولانی شدن پروژه‌ها خواستار برخورد با پیمانکاران کم کار شد و گفت: هر پیمانکاری که کننده کار نیست از همان ابتدا مشخص است و باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف گردند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها