مجتمع ۱۲ کلاسه شهرک شهید کشوری ایلام کلنگ‌زنی شد

معاون استاندار ایلام گفت: با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان برای ساخت مدرسه و درمانگاه در استان ۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

مجتمع ۱۲ کلاسه شهرک شهید کشوری ایلام کلنگ‌زنی شد

دکتر محمد نوذری دراین مراسم، اظهار کرد: با پیگیری هایی که از طریق کمیساریای عالی پناهندگان انجام گرفت، توجه این نهاد برای مشارکت در ساخت درمانگاه و یک مجتمع ۱۲ کلاسه شهید کشوری جلب شد.

وی با بیان اینکه این مجتمع آموزشی ۱۴۲۷ متر مربع زیربنا دارد، گفت: در این زمینه کمیساریای عالی پناهندگان سه میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در احداث این فضای آموزشی مشارکت خواهد کرد و مابقی از اعتبارات ملی تامین می‌شود و تا سال تحصیلی آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به نشست هایی که با کمیساریای عالی انجام شده است گفت: ساخت مدرسه و درمانگاه حاصل این رایزنی ها بود که فضای آموزشی امروز کلنگ زنی شد و برای ساخت درمانگاه نیز ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که کار آن نیز شروع شده است.

نوذری تصریح کرد: مجموعا برای ساخت این دو پروژه مجموعا ۹ میلیاردتومان هزینه خواهد شد، گفت: هدف از ساخت این مجموعه ها علاوه بر خدمات دهی به اتباع خارجی مورد استفاده شهروندان عزیز منطقه نیر قرار خواهد گرفت.

نصرت الله رحیمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام نیز گفت: مجتمع ۱۲ کلاسه شهرک شهید کشوری شهر ایلام با مبلغ قرارداد ۸۸ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد احداث می شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها