۱۰ هزار جلد کتاب رایگان در دهه کرامت در ایلام توزیع می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در دهه‌ی کرامت ۱۰ هزار جلد کتاب رایگان در سطح نقاط مختلف شهری و روستایی استان توزیع می شود.

۱۰ هزار جلد کتاب رایگان در دهه کرامت در ایلام توزیع می‌شود

حجت‌الاسلام ‌والمسلمینعلی چراغی‌پور، در نخستین نشست ستاد هماهنگی برنامه های دهه کرامت در سطح کانون های مساجد، اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوم تیرماه سال جاری مصادف با ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه تا ۱۳ تیرماه مصادف با ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت، گفت: برنامه ها دهه کرامت در سال جاری با غبارروبی مزار شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و میثاق اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد با امامت و ولایت آغاز خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به غبارروبی مساجد استان همزمان با آغاز دهه کرامت در نقاط سفید استان از نظر شیوع کرونا، تصریح کرد: ویژه برنامه‌ای به مناسبت هفته کرامت با حضور اعضای کانون های مساجد در حسینیه اهل بیت(ع) شهر ایلام در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی و سیره حضرت معصومه(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی برگزار می شود.

چراغی پور با اشاره به اینکه تلاش می شود که از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با بسیج کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای برگزاری باشکوه آیین های دهه کرامت بیشترین استفاده صورت گیرد، گفت: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به عنوان دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان در راستای هماهنگی های بیشتر برای برگزاری آیین های باشکوه دهه کرامت، جلسات منسجم تری در روزهای آینده با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به تعامل و همکاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با بقاع متبرکه استان در راستای برگزاری آیین های دهه کرامت، یادآور شد: ۱۰ هزار جلد کتاب با موضوع شخصیت حضرت امام رضا(ع) و سیره حضرت معصومه(س) به صورت رایگان در جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ رضوی در بین اعضای کانون های مساجد استان و سایر نهادهای فرهنگی و دینی توزیع می شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها