پلیس کوهستان در ایلام ایجاد می‌شود

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: پلیس کوهستان در ایلام ایجاد می‌شود.

پلیس کوهستان در ایلام ایجاد می‌شود

به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رزم در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان ایلام اظهار داشت: با متخلفان در زمینه آتش سوزی جنگل‌ها برخورد جدی می‌شود.

وی افزود: در نشست شورای حفاظت منابع طبیعی مصوب شد که به‌زودی پلیس کوهستان در استان ایلام ایجاد شود.

رئیس کل دادگستری ایلام با اشاره به اینکه قرار شد مانورهای اطفای حریق در استان بیشتر برگزار شود، افزود: مدیریت بحران استان نسبت به فرهنگ‌سازی و ترویج در این زمینه فعالیت بیشتری انجام دهد.

رزم تصریح کرد خرید یک دستگاه بالگرد و دیگر تجهیزات مورد نیاز اطفای حریق از محل اعتبارات استانی از دیگر موارد بسیار مهم مطرح شده در شورای حفاظت منابع طبیعی استان بوده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمدی
    0

    با سلام واحترام هرچند در سالهای گذشته دهها بار شاهد آتش سوزی در عرصه های طبیعی ایلام بودیم ومنابع طبیعی آخرین نهادی بود که می رسید ومردم خودجوش برای مهار آتش می رفتند ولی امسال وضع بهتر شده ومنابع طبیعی حضوری موثر دارد. بنده کارمند دولتم وعاشق طبیعت. آنچه تاحالا برای طبیعت انجام داده ام برای اداره ام انجام نداده ام چون 8 ساعت در اداره ام ولی مابقی را در طبیعت. ودر خدمت طبیعت. چند سال پیش کارتی به من دادند وحافظ داوطلبانه منابع طبیعی شدم ولی این کارت سه سال از تاریخ اعتبارآن می گذرد وخبری از تمدید آن نیست. چرا وبه چه دلیل منابع طبیعی از کارکنان سایردستگاههای دولتی به صورت داوطلبانه کمک نمی گیرد؟ نمی شود از طریق استانداری به دستگا ههای دولتی اعلام کنند که پرسنل داوطلب برای مهار اتش وکمک به منابع طبیعی ثبت نام کنند؟ هراداره دهها بیکار ونیروی اضافه دارد.اینها را داوطلبانه یا به اجبار در خدمت منابع طبیعی ومحیط زیست قراردهید. می شود این کار را انجام داد اگر همت باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها