وزیر نیرو: شرمنده مردم هستیم

وزیر نیرو گفت: ما شرمنده مضایقی هستیم که برای مردم ایجاد شده است.

وزیر نیرو: شرمنده مردم هستیم

رضا اردکانیان عصر امروز در مراسم بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از مرکز راهبری و پایش صنعت برق کشور اظهار کرد: کمیسیون انرژی، کمیسیون اصلی صنعت برق در مجلس شورای اسلامی است. نمایندگان از یک‌طرف صدای صادق مردم هستند که باید انعکاس دهنده همه مسائل باشند و از سویی دیگر قانون‌گذار و پشتیبان دولت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید مسائل را گره‌گشایی کنند تا معابر برای توسعه کشور باز شود، اضافه کرد: اولین و مهم‌ترین گره‌گشایی برای مجلس یازدهم به‌ویژه کمیسیون انرژی کار ارزنده‌ای بود که در بودجه سال ۱۴۰۰ برای صنعت آب و برق انجام دادند. ما زمان می‌خواهیم تا نتایج این گره‌گشایی‌ها را بتوانیم مطرح کنیم.

اردکانیان ادامه داد: شرایط گرما برابر پیش‌بینی‌هایی که از سوی سازمان هواشناسی در اختیار ما قرار می‌گیرد در یکی دو هفته آینده کماکان برقرار است.

فرمانده مدیریت تامین برق کشور در پایان خاطرنشان کرد: درخواست ما بیشتر از از صنایع بزرگ است که در همین فضای همکاری، بر اساس مصوبه هیئت دولت همراهی لازم را انجام داده تا این چند روز گرم را بدون مشکل سپری کنیم و مشکل مجددی برای مردم در بخش خانگی ایجاد نشود.

استمرار همراهی و همکاری‌های مردم با صنعت برق ضرورت دارد

در این بازدید همچنین فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر رخ داده در کشور لازم بود کمیسیون انرژی از نزدیک در جریان اتفاقات و عملکرد وزارت نیرو و صنعت برق قرار بگیرد. با عنایت به گزارشی که وزیر نیرو و همکاران صنعت برق دادند نحوه عملکرد، مدیریت و عبور از این شرایط ارائه و همچنین ضعف‌ها و مشکلات حوزه‌های مختلف تا حدودی مطرح و بررسی شد.

وی ادامه داد: برای آینده نیز تصمیماتی گرفته شد؛ برای مثال با قانونی که در حال حاضر در دستور کار مجلس به واسطه قرائت گزارش ماده ۴۵ آئین‌نامه داخلی است، می‌توانیم برای آینده در حوزه تبیین، سرمایه‌گذاری، تامین منابع مالی، شکستن انحصار در ساخت نیروگاه‌ها، بحث اتلاف انرژی و همچنین استفاده از ظرفیت شرکت‌های بزرگ صنعتی برای تولید برق استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از همراهی مردم اضافه کرد: مردم بیشترین همراهی را در این زمینه داشتند. امیدواریم همچنان این همراهی و همکاری‌ها ادامه داشته و تمامی بخش‌ها با کاهش مصرف، صنعت برق کشور را در عبور از این شرایط کمک کنند.

منبع: ایسنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • رصد
    0

    یه کارا خوب بلدید اونم فریب مردم و عذرخواهی است میشه بگید کی به شما این کارا یاد داده

  • مورچه
    0

    همین شرمنده هستی تمام بایدمحاکمه بشی نادان توکه این کارنبودی چرامسولیت قبول کردی

  • پیشگو
    0

    خیلی ممنون... با شرمندگی شما مشکلاتمون حل شد! همانطوری که ما شرمنده زن و بچه مون شدیم

  • حمید
    0

    شرمندگی شما بدرد ما نمی خوره

  • تیغ اره
    0

    مردک آب خوزستان رو دزدیدی بعد میگی شرمنده ام

  • مری
    0

    گم شو بابا مردم تو تاریکی شعار نمیدادند الان باید با شمع غذا درست میکردیم

  • کارگر
    0

    هروقت کارکردی ولی پول نداشتی شب چیزی بخری ببری خونه برای سفره زن و بچه و از خجالت شب رو بیرون موندی و به دروغ بهانه آوردی اون موقع میفهمی شرمندگی یعنی چی!!! نه با چندتا کلمه قلمبه سلنبه

  • ستم‌دیده
    0

    عذر‌خواهی‌بدرد‌عمه‌ات‌مبخوره‌فقط محاکمه

  • Ali
    0

    شما فقط جیب خودتون رو پر می کنید حالا که رئیسی میخواد بیاد سعی می کنید زمین سوخته تحویل دهید!

  • کارشناس صنعت برق
    0

    وزارت نیرو را به گند کشیدی حالا معذرت خواهی چه دردی را دوا میکند؟ البته مشکل قوه قضاییه و سازمان های نظارتی است که آقایان را در حین مسولیت کنترل نمیکنند.

  • هموطن
    0

    چندسال که وزیر هستید خواب بودید چرا بفکر مردم محروم نیستید انقلاب هدفش خدمت به مجرمین شما ها بعد رحمت امام خدمت به مستکبرین تبدیل کردید ثروت ملت بر باد دادید

  • ناشناس
    0

    عذرخواهی توخالی..

  • حیران
    0

    خدا کنه فقط یکی از اون بلاهایی که سر مردم اوردید سر خودتون و بچه هاتون بیاد ای دولت تزویر و وعید......

  • هوشیار
    0

    کرمان رو سیل میبره،از طرفی خوزستان تشنه است.اینا اگه نتیجه بی کفایتی و بی تدبیری و سوءمدیریت شما نیست پس چیه؟ میگید ایران با خشکسالی مواجهه؟؟!! اگه مدیریت کشور به دست اقلیمه پس وجود وزارت نیرو چه معنی داره؟!! فقط غارت !! چرا کشورهایی مثل امارات با مشکل کم آبی مواجه نیستن؟ چون مدیران لایق دارن نه ظالم و غارتگر.

    نظرات شما -
    • نعمت
      0

      درودبرشما ---اگر در مقابل مردم ذره ای تعهد میداشتند حداقل این شیوه کشورداری رو از برخی کشورها الگو میگرفتند -ولی به قول جنابعالی دزدی وغارتگری وقت مسئولین رو برای خدمت درست به مردم گرفته

  • TN
    0

    شما شرمنده فرزنداتون تو آمریکا و کانادا و بستگانتون نشید شما جیب ما را نزنید شرمندگی پیشکش

  • لیلا
    0

    بعد از43سال شرمنده شدید ای روسیاهان تاریخ. باید پاسخگو باشید نه شرمنده. حالا فهمیدید مدیریت کشور سواد وتخصص می خواهد نه تقوا .

  • علی
    0

    شرمنده گی برای مردم آب و نون نمیشه باید کار انجام داد که شماها به جز دزدی و اختلاص کار دیگه ای بلد نیستید

  • ناشناس
    0

    دشمنت شرمنده حاجی. سرتو بااالااا بگیررر تو مدیری. به جهنم که تاسیسات و تجهیزات برق و وزارت نیرو فرسوده شده و انداختین گردن مصرف زیاد مردم و بی آبی و... سرتو بالا بگیر خودت و روحانی تو خونه و دفتر کارتون کولر روشن باشه و آب داشته باشی کافیه... مردم مهم نیستن!

  • ایراندوست
    0

    آقای وزیر خدا نکنه شرمنده باشی ما مردم شرمنده ایم شما این همه زحمت می کشید اصلا خواب وخوراک ندارید ما در آسایش وراحتی آب وبرق وسایر امکانات دیگه چی می خواهیم که نا شکری کنیم مردم خوزستان سیستان وبلوچستان و... همیشه دعا گوی شما هستند شما نگران نباش همین آب قطره چکانی وبرق جیره بندی بده راضی هستیم

  • یوناس
    0

    شرمنده بودن مال اهل بی عرضه هاست توی این 4 سال چرا نیروگاهها رو توسعه تجهیز و نوسازی نکردی چرا گفتی ایجاد نیروگاه مقرون به صرفه نیست ؟از بیعرضگی شما اعتدالیون و اصلاحطلبان این حال روز کشور و ملت هست اف برشما خدا چراغ دل و قبر تو قطع کنه

  • کاربر
    0

    شرمنده ای؟؟ چرا استعفا نمیدی؟ چرا یکی از شماها استعفا نمیدین برین کمتر قیافتونو ببینیم

  • محسن
    0

    دکتر اردکانیان اینقدر قوی که حد نداره . او ایقدر تخصص داره که سازمان ملل از او استفاده میکرد. او مثل ظریف در حد جهانیه . ما ایراد داریم که قدرشو نمی دونیم. او هر هفته الف .ب . آب و برق میگره و کلی افتتاح داره.

  • یه روز خوب میاد...
    0

    منم در جواب عذرخواهیتون فقط میتونم خاک بر سرتون با این مدیریتتون...بی کفایتهای بی خاصیت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها