فریدون عباسی به خبر فوری پاسخ می دهد؛

آیا معاهده پاریس دلیل قطعی گسترده برق است؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم معتقد است: کشور یک سری محدودیت‌ها را می‌پذیرد بدون آن‌که راه‌حل و جایگزین آن را پیدا کرده‌‌ باشد.

آیا معاهده پاریس دلیل قطعی گسترده برق است؟

فریدون عباسی‌ دوانی در گفتگو با خبر فوری درباره اینکه آیا معاهده پاریس دلیل قطعی گسترده برق است؟، بیان کرد: نیروگاه‌های ما از گاز و سوخت فسیلی تامین می‌شوند و این در حالی است که نیروگاه‌های هسته‌ای‌، خورشیدی یا حتی بادی می‌بایست برای فعالیت جایگزین آن‌ها شود.

ادامه گفتگو را بشنوید.

منبع: خبر فوری

70

حجم ویدیو: 3.59M | مدت زمان ویدیو: 00:03:24 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • مریم
    0

    خوب این هم از ابتکار خانم ابتکار خداوند لعنتتان کند که بلد بودید مانع رشد کشور شوید و عایدی واردات و سد راه نخبگان شوید ولی آقازاده اش در خارج کیفشان را بکنند این دنیا که کاری از دستمان نیامد خدایا عذاب و چهره واقعی آنها را در آخرت برای مردم ایران بر ملا کن.

  • ....
    0

    از صفحات خورشیدی استفاده کنید ، یکبار هزینه یک عمر بهرمندی .

  • جواد
    0

    مریم خانم سلام میشه بفرمایید این موضوع چه ربطی به خانم ابتکار داره هم من هم دیگر هموطنان اطلاع پیداکنیم متشکرم

    نظرات شما -
    • کمانگیر
      0

      آقا جواد باسلام خانم ابتکار مسوول تصویب این پیمان به عنوان متولی محیط زیست ایران بوده اند.

  • رضا..
    0

    دلیل قطعی برق سوء مدیریت و نداشتن برنامه و سهل انگاری در مورد راه اندازی پنل های خورشیدی و ژنراتورهای بادی است که با توجه به اقلیم خشک و آفتابی و وجود چهار فصل در کشور و بادخیز بودن ایران و هزینه به مراتب کمتر و پاکیزه تر از پروژه هسته ایی متاسفانه میلیاردها دلار هزینه و مشکلات سیاسی و امنیتی بابت نیروگاه هسته ایی به کشور تحمیل شد که در چنین روزی به کارمان بیاید ولی ظاهرا وقت و سرمایه خود را تلف کردیم. هیچ کس هم جوابگوی مردم نیست و فقط خشکسالی را بهانه میکنند غافل از اینکه کشورهای حوزه خلیج فارس سالهای سال است با برنامه ریزی دقیق و هزینه کرد مناسب مشکل آب و انرژی برق را بدون توسل به انرژی هسته ایی حل کردند و ما نشسته ایم و مدام لاف ابر قدرت بودن میزنیم ولی کشور در خاموشی قرار دارد.

  • m
    0

    کی از دست این دولت و دار و دستش راحت شیم ، یعنی هر دفعه یه گندی میزنن آخرشم خودشون طلبکار میشن و به وضع موجود اعتراض میکنن !!! یعنی این حزب و دار و دستش انسان های بس عجیبی هستن که ماشاءالله در سایت خبر فوری زیاد دیده میشن.

  • ناشناس
    0

    مه و خورشید و فلک در کارند تا بی لیاقتی میران صنعت برق و کشور را ماست مالی کنند ؟ راستی آقای حاجی زاده نمیخواهد برق به آمریکا صادر کند ؟

  • هشام
    0

    اقای عباسی می دانند از ۱۷ سال پیش خصوصا در دولت اقای احمدی نژاد هیچ سرمایه گذاری در صنعت برق صورت نگرفته انهم در زمانیکه دلارهای نفتی مبلغش به ۸۰۰ میلیارد دلار می رسید در زمان احمدی نژاد بهترین و با کفایت ترین مدیر را با دستور ایشان کنار زدند و افرادی وارد صنعت برق شدند که هیچ سنخیتی با این صنعت نداشتند حتی تا جایی پیش رفتند که برنامه های تعمیرات دوره ای در صنعت برق را تعطیل کردند از مهمتر که عباسی خوب می دانند درامدهای صنعت برق و انرژی را تماما در حسابهای وزارت نیرو و.. با قانون مجلس وقت برداشت می کردند و به حساب یارانه ها می ریختند تا جایی که وزارت نیرو حقوق پرسنلش را نمی توانست بدهد و مجبور بودند از بانمها با سود ...قرض بگیرند تبعات این تصمیمات نابخردانه صنعت برق را به روز انداخته در زمان اقای روحانی هم پولی وجود نداشت تحریمهای حداکثری غرب و امریکا هم از طرف دیگر در نتیجه هیچ سرمایه گذاری چه در ساخت نیروگاه و چه احداث خطوط فشارقوی و..چه اورهال کردن نیروگاه همه و همه بدلیل نبود پول ناقص انجام شده و یا با تاخیر تاکنون هم اگر صنعت پا برجا و پایدار مانده تلاش بی وقفه مهندسین تکنسین ها و کارگران زحمتکش بوده که ارتباطی به مدیریت ضعیف بر این صنعت نبوده

    نظرات شما -
    • m
      0

      یعنی دمت گرم خود حامیان دولت هم این طوری نمیتونستن مسئولیت این افتضاح رو از شونه دولت خالی کنن ، استاد ماله کش اگه یه نگاهی به آمارها بندازی میفهمی که چقدر دولت آقای احمدی نژاد برق تولید کردن ولی آقای روحانی کمتراز بقیه دولت ها برق تولید کردن. لطفا پررو و وقیح نباشیم ، نشر لطفا.

  • بینام
    0

    کشور از فشار و بدبختی درحال انفجاره ،انوقت اخبار خبر فوری ببینید چیا هست،برق و اب قطعه ،مردم تو بیمارستانا دارن جون میدن ،چرا اینارو پوشش نمیدین ،مردم حق دارن اخبار شمارو نخونن

  • دلسوز
    0

    کاربران محترم انرژی هسته ای برای آینده از نان شب هم واجب‌تر است به آن خاطر است که دشمنان به آن حساس هستند ولی مشگل از جایی دیگر است تند رو ها به خاطر این که روحانی را به زمین بزنند چوب لای چرخ های دولت می گذارند در این میان ضربه را ملت متحمل می‌شوند چطور می شود در سال پنجاه خود غربیها انرژی هسته ای را به ایران فروختند هنوز هند وپاکستان واسراییل هسته‌ای نمی شناختند ملاک رابطه خوب با دنیا است

  • امپراطوری پارس
    0

    روحانی جون مادرت زودتر برووووو پشت سرت رو هم نگاه نکن مردک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها