ماجرای وجود آب و هوا در بنزین چیست؟

موضوع فروش آب و هوا همراه بنزین از سال ها پیش مطرح است و مردم در بازه‌های زمانی مختلف بر کم‌فروشی در برخی جایگاه‌های بنزین اصرار دارند.

ماجرای وجود آب و هوا در بنزین چیست؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی می گوید چنین مساله ای از نظر علم شیمی امکان پذیر نیست و نمی توان آب و یا هوا را با بنزین مخلوط کرد.

صدای نارضایتی مردم درمورد تخلفاتی که در جایگاه‌های سوخت صورت می‌گیرد، همواره به گوش می‌رسد. برخی از وجود آب و هوا در بنزین گله می‌کنند و برخی دیگر ادعا دارند کارگران جایگاه‌ها تخلف کرده و زمانی که مشتری سوخت‌گیری را برعهده آن‌ها می‌گذارد، برای مثال ۳۰ لیتر بنزین می‌زنند اما پول ۳۵ لیتر بنزین را از مشتری می‌گیرند. حتی بیژن زنگنه- وزیر نفت کشور اوایل سال ۱۳۹۵ موضوع کم فروشی جایگاه‌داران را مطرح کرد و گفت که از جمله موارد تخلف در جایگاه ها عدم پرداخت بدهی به شرکت نفت، قاطی کردن گازوئیل با بنزین و کم‌فروشی است.

اکنون نیز در پی مطرح شدن مسائلی مبنی بر توزیع بنزین با ترکیب آب در جایگاه های عرضه سوخت، فاطمه کاهی سخنگوی - شرکت ملی پخش فراورده های نفتی توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: بنزین توزیعی در جایگاه ها دارای همان کیفیتی است که از پالایشگاه ها و انبارهای شرکت ملی پخش دریافت می شود و به هیچ عنوان بنزین توزیعی در جایگاه ها با آب مخلوط نمی‌شود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    همیشه با هوا مخلوط بوده و هست ما آزمایش کردیم در چندین جایگاه از طریق مختلف

  • ali
    0

    اما از نظر علم فیزیک وقتی یک تلمبه با فشار هوا رد کند هم انگار ینزین و مایعات رد شده و محاسبه میشود

  • غفار اکرمی از مشهد
    0

    خدا لعنت شون کنه واقعا کم فروشی میکنن...شما را به خدا پیگیری کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها