این مداح ها را به مراسم دعوت نکنید

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه سمنان درخطبه‌های نمازجمعه این هفته بااشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب اسلامی با مداحان، ازرفتار برخی مداحان انتقاد کرد.

این مداح ها را به مراسم دعوت نکنید

وی گفت: زمانی مداحی اثرگذار و مفید است که مداحان حرمت خود را حفظ کنند و در ازای این خدمت تقاضای پول نکنند.

آیت‌الله شاهچراغی افزود: اگر مداحی مبتنی برپول شود نمی‌تواند اثرگذار باشد. وی افزود: خواهش من این است که اگر مداحی پیش از مراسم درخواست پول کرد او را دعوت نکنید.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تا کی به ظلم در حق اهل بیت پیامبر ادامه خواهید داد؟؟؟!!! --- چرا اهل بیت مظلوم پیامبر را برای امرار معاش بازیچه و مسخره ی تخیلات و من در آوردیهای خود قرار می دهید و این بندگان مقرب را با من در آوردیهای خود بد نام می سازید و با این رفتارهای من در آوردی که ضد قرآن و عقل اند حرمت و حیثیت دین و مذهب و پیامبر و اهل بیت آن حضرت را با انبوهی از خرافات تخیلات ذهن ناقص خود نزد مسلمانان و کل جهان خرد گرا با خرافه گستری لکه دار می کنید و می شکنید و هیچ ترسی از خشم خداوند قهار ندارید؟؟؟!!! آیا شما مداحان و واعظان نا آگاه به هشدارهای قرآن برای کسب تکلیف در باره ی ترویج من در آوردیهای قرآن ستیز و خرد گریز بنام دین و مذهب هیچگاه به خود اجازه داده اید به شناختها و هشدارها و بایدها و نبایدهای قرآن کریم با خرد گرایی رجوع کنید ؛ یا بنام اهل بیت مظلوم پیامبر خود را در دنیای فانی پول در آوردن و گمراه کردن مردم با ادا و اتفارهای شیطانی خود تا مغز سر غرق کرده و در بست اسیر شیطان شده اید؟؟؟!!! شما ها با دین فروشان دنیا پرستی که در مقابل من در آوردیهای شما برای داغ نگه داشتن کاسبی حرام دین فروشی خویش سکوت و مدارا را برگزیده اند در گناه کبیره ی تحریف دین و مذهب سهیم هستید و با این رفتار خدا ستیز خود بی تردید و بنا بحکم آشکار قرآن جایگاه خود و مشوقان خود را در جهنم در کنار شیطان پلید تعیین نموده اید. وظیفه ی نخست نظام اسلامی است که پیامبر گونه با این مظاهری که حرمت دین و مذهب و پیامبر و اهل بیت را می شکنند و نابود می سازند به مبارزه ی بی امان بر خیزد و مذهب اصیل اهل بیت را از این مظاهر شیطانی برای همیشه پاک سازد و نام نورانی این مذهب حق را با زدایش آلاینده های من در آوردی از آن به تشعع اصیل خود در جهان اسلام باز گرداند و حقیقت ناب این مذهب را به جهان ارائه نماید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها