آشنایی با نیاز روز جامعه، مهمترین ویژگی رفتاری شهدا بود

آشنایی با نیاز روز جامعه، مهمترین ویژگی رفتاری شهدا بود

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به ضرورت تبعیت از مقام معظم رهبری در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: بصیرت و آشنایی با نیاز روز جامعه، مهمترین ویژگی رفتاری شهدا بود.

به گزارش ایسنا، سردار «اکبر فتوحی» در مراسم اختتامیه کنگره شهید محمد منتظرقائم با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهید محمد منتظر قائم به عنوان شهید شاخص امسال معرفی شده است.

وی با بیان این که سپاه پاسداران به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال دو شهید از برادران و خواهران را به عنوان شهدای شاخص سال معرفی می‌کند، گفت: شهدا در جمع مردم شهید پرور ایران شناخته شده هستند، معرفی شهید شاخص سال به منظور انتقال ارزش‌های انقلاب و معرفی ابعاد مختلف شخصیتی شهدای هشت سال دفاع مقدس در دستور کار سپاه قرار گرفته است.

فتوحی افزود: ولایت‌مداری و خداشناسی را یکی از مهمترین ویژگی شهدا دانست و بیان کرد: جذابیت شخصیت از دیگر ویژگی‌های شهدا به ویژه شهید منتظر قائم بوده است.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به مدیریت قوی شهید منتظرقائم افزود: اخلاص در عمل و مهربانی منتظرقائم را فردی شاخص از نظر اجتماعی کرده بود.

این مقام مسئول درک پیچیدگی‌ها، بصیرت، حرکت با شناخت، آشنایی با نیازهای زمانی و تولید فرصت و خلاقیت، از دیگر ویژگی‌های سردارانی چون شهید محمد منتظر قائم بود.

وی در ادامه با اشاره به این که شهدا بندگی خدا را سرلوحه خود قرار دادند،تصریح کرد: حمایت از اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی با تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را یکی از مهمترین ویژگی‌های شهید محمد منتظر قائم بود.

فتوحی خطاب به مستکبران جهان گفت: آمریکا و دیگر مستکبران جهان بدانند که ملت ایران سلاح شهیدان سرافراز را برداشته و با تمام وجود از ارزش‌های انقلاب و مقام معظم رهبری دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره دستاوردهای نظامی، صنعتی، علمی و فرهنگی ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نقش مهمی در حراست ازدستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا می‌کند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها