همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می شود

همایش ادبی العبد به منظور بزرگداشت آیت الله بهجت در شهرستان فومن برگزار می شود.

همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می شود

«یوسف نیک‌انجام» در این‌باره گفت: با توجه به جلسات متعدد برگزار شده توسط ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت(ره)مقرر شده است برنامه‌های پیش‌بینی شده تنها در روز برگزاری مراسم بزرگداشت این عالم ربانی متمرکز نشود.

وی به برگزاری همایش ادبی «العبد» در راستای بزرگداشت آیت‌الله بهجت(ره)در این شهرستان اشاره کرد و افزود:از ماه‌های گذشته برای حضور شاعران ملی،استانی در این همایش فراخوان داده شده است.

نیک‌انجام با بیان این‌که 100اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، خاطرنشان کرد: با داوری‌های صورت گرفته 14اثر برگزیده، انتخاب شده است.

وی با بیان این‌که همه تلاشمان برگزاری با کیفیت این همایش است، گفت: این همایش روز سه‌شنبه 11اردیبهشت‌ماه ساعت 16 در سالن شهدای خدمتگزار اداره ارشاد فومن برگزار می‌شود.

نیک‌انجام به شعرخوانی شاعران ملی و استانی در وصف آیت‌الله بهجت(ره)اشاره و تصریح کرد: حجت‌الاسلام علی بهجت مهمان ویژه این همایش است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان این‌که آیت‌الله بهجت(ره)در زمینه دین و عرفان شناخته شده است، یادآور شد: متأسفانه به بعد ادبی آیت‌الله بهجت پرداخت نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    جامعه را به سوی گزینش دین داری علمی سازنده یاری دهیم --- برای قرار گرفتن اذهان عموم مردم و نویسندگان مقاله های انتقادی در باره ی دین و مذهب در مسیر درست علمی ، و جلوگیری از انحراف نادرست اذهان جامعه نسبت به دین و مذهب و در دفاع از حق و حقیقت دین و مذهب و برای اثبات و تثبیت حقیقت اعتقادات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب و تشخیص سره از ناسره ی این اعتقادات و زدایش باطلهای بشری آمیخته به دین و مذهب و مصون نگه داشتن دین داری جامعه از انحراف و کج روی دین زدا ، باید با تکیه به اصول ثابت پژوهش علمی – منطقی و داده های محکم و مفصل شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری قرآنی ، در حد یک تکلیف الهی همه ی سطوح دین شناسان و دانشمندان ذی ربط برای اظهار نظر در سطح ملی به میدان گفتمان بیایند و پیوسته دین و مذهب را از آلایش باطلهای بشری با روشهای خرد گرای علمی متین پاک سازند و پاک نگه دارند و جامعه ی خود را به حرکت و پیشرفت به سوی گزینش دین داری خدا پسندانه ی خرد گرای سالم سازنده و پویا و به پایبندی و عمل به این گزینش پیوسته یاری دهند. باید در این راه مستقیم خداپسندانه از ترویج من در آوردیهای بشری غیر علمی اثبات ناپذیر که جامعه را با تخیل و توهم خرد ستیز در تضاد با خواستهای خرد گرا و سرشت نشین قرآن عقب نگه می دارد سخت پرهیز کرد.

  • ناشناس
    0

    خداوند مهربان!!! ما را ازاین بیغوله ی تاریک قرآن گریز شبهات که سکوت بی منطق دین شناسان در آن قرار می دهد رهایی بخش.آمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها