معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

اعزام ۷۰۰ مبلغ در ماه رمضان به سراسر گلستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در ماه مبارک رمضان ۷۰۰ مبلغ به سراسر استان اعزام خواهند شد تا با برگزاری مراسمات متنوع مذهبی و فرهنگی به مردم خدمت‌رسانی کنند.

اعزام ۷۰۰ مبلغ در ماه رمضان به سراسر گلستان

حجت‌الاسلام رضا دیلمی به تشریح ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، فصل بندگی، ماه نیایش و خودسازی، انس با قرآن، تهجد و تضرع به درگاه خداوند است و در واقع فرصت بی‌دلیل برای ارتقای باورهای دینی در مسیر تحقق جامعه پردازی و زیست جمعی مومنانه و توحیدی است.

وی با بیان اینکه در این ایام سراسر نور، این نهاد انقلابی برنامه‌های متنوعی را با همت تشکل‌های دینی و انقلابی و مراکز قرآنی در سطح استان با محوریت عملیات مهرواره محله همدل برگزار می‌کند، تصریح کرد: این برنامه‌ها در هشت کارگروه شامل بانوان، تشکل‌های قرآنی، تبلیغ نوین، رسانه، مساجد، کودک و نوجوان، ادیان و مذاهب با محوریت تقویت اراده‌های جمعی مومنانه، امیدآفرینی، حل نظام مسائل محلات با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی و کنش‌گران انقلابی با مرکز فرماندهی مسجد و با پیوست جهاد تبیین پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره  اینکه مسجد سنگر جهاد و خودسازی است افزود: برنامه جزخوانی قرآن کریم در مساجد و اماکن مذهبی استان، اعزام ۷۰۰ مبلغ در سطح استان، نشست‌های معرفتی و بصیرتی با محوریت سبک زندگی قرآنی، تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری و فرزندپروری، مسابقات فرهنگی مرتبط با قرآن (قصه‌های قرآنی و خاطره‌نویسی)، مراسم افطاری، سفره‌های همدلی، تجلیل از روزه اولی‌ها، برگزاری مراسمات لیالی قدر، طرح نهضت مواسات و برپایی سفره های افطاری ساده در محلات و مساجد، پویش هر هیئت یک جهیزیه به نیت امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری ادعیه‌خوانی و مناجات‌خوانی در مساجد و اماکن مذهبی از جمله برنامه‌های تدارک دیده برای این ایام است.

دیلمی اجرای‌ کاروان قرآنی ضیافت، نشست جبهه فعالان قرآنی در سطح شهرستان‌ها و مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزی را سایر برنامه های ادارات تبلیغات اسلامی در سرتاسر گلستان دانست و تصریح کرد: بسترسازی برگزاری‌کرسی تلاوت در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، فضاسازی محیطی با موضوع سبک زندگی قرآنی و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده در این ایام است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌ اینکه استان گلستان منادی وحدت و انسجام اسلامی در کشور است، بیان کرد: برگزاری مراسم افطاری وحدت و مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم اعم از اهل سنت و اهل تشیع، پویش نذر خون و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، آموزش و حفظ جزء ۳۰ قرآن به کودکان، راه‌اندازی مرکز پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی مشاوره و تربیت فرزند، طرح خانه مادری، جزء خوانی در خانه شهدا از جمله برنامه‌های این نهاد در ایام است.

حجت الاسلام دیلمی در پایان گفت: از مردم عزیز، صبار، شکور و انقلابی استان دعوت می کنیم برای پیوستن به مهرواره محله همدل و تلاش برای گره گشایی از امورات مردم محله خود به نیابت از شهدا کلمه لبیک را به شماره ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ پیامک نمایید.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    1

    واقعا لازم داریم ، ایول

  • ناشناس
    1

    ۷۰۰مفتخور

  • ناشناس
    0

    خاک برسرتون

  • رابی
    1

    ۷۰۰نفر مبلغ فقط در یک استان کوچک!
    هزینه این ۷۰۰نفر از پول بیت المال و جيب مردم پرداخت خواهد شد.و در آخر هیچ سود و منفعتی برای مردم و اقتصاد کشور به غیر از ضرر نخواهند داشت.

    نظرات شما -
    • یه سرباز ازقم
      0

      نه عزیزم اینهادرامدشون ازکارخانجات تولید ساندیس مهیامیشه درواقع سرمایه گذاری میکنن

  • رابی
    0

    دستور زبان فارسی دارای اشکالات زیادی است.مثلا کلمه مبلغ می تواند دو معنی داشته باشد هم معنی مبلغ یعنی بها و هم معنی مبلغ یعنی تبلیغ کننده.

    نظرات شما -
    • کنتارات چی
      0

      مبلغ یعنی ارزش
      اینهاهم ارزش دهنده نیستند تبلیغ گرهستند

  • ناشناس
    1

    جیب خالی کن کل کشور اعزام میشن البته بیکار بیعار هستن

  • ناشناس
    1

    مفتخور ها

  • ناشناس
    0

    مهم ترین نیاز مبلغ دین و مذهب چبست؟
    ---
    مبلغ دین و مذهب اگر به حقایق شناختها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن آگاهی کامل نداشته باشد بعلت ضد ارزشهایی که بنام دین و مذهب در جامعه رایج اندخود به انحراف دچار می شود و متدینان را به گمراهی و به بی دینی و لامذهبی سوق می دهد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فراخوان برای ارزیابی مسئولیت شناسی یک حرفه ی حیاتی
      ===
      لطفا مراجع دین شناس و متولیان آموزش و تبلیغ دین در ایران برای اثبات مسئولیت پذیری حرفه ای مروری به کامنتهای نوشته شده روی موضوعات دینی و مذهبی در رسانه های همگانی داشته باشند تا بتوانند حجم خداپسندانه ی مسئولیت شناسی حرفه ای خود را اگر مایلند ارزیابی کنند و دریابند وضعیت دین و مذهب در ایران در دوران حکومت دینی به کجا رسیده است و تا چه اندازه با محکمات قرآن و منطق علمی عقل هماهنگی و انسجام دارد!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها