وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار مدیران خبرفوری:

اولویت اول وزارت ارشاد، توسعه اقتصاد دیجیتال است / به‌دنبال تحول در عرصه فرهنگ هستم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به مشهد سفر کرده، در جلسه‌ای با مدیران مجموعه رسانه‌ای خبرفوری، ضمن آشنایی با فعالیت‌های بزرگترین رسانه خصوصی کشور، بر ضرورت توسعه اقتصاد دیجیتال تاکید کرد.

اولویت اول وزارت ارشاد، توسعه اقتصاد دیجیتال است / به‌دنبال تحول در عرصه فرهنگ هستم

محمدمهدی اسماعیلی در این جلسه با تاکید بر اینکه به‌دنبال تحولات بنیادی در وزارت ارشاد هستیم، گفت: اگر از من بپرسند اولویت اول وزارت ارشاد چیست، می‌گویم توسعه در اقتصاد دیجیتال است.

وی در ادامه تصریح کرد: با تاکید روی هویت‌های ملی کارهایی را می‌توانیم بکنیم که خیلی از کشورهایی که صرفا پول دارند نمی‌توانند انجام دهند.

وی ادامه داد: باید نرم افرازهای حکمرانی را به روز کنیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم.

وزیر ارشاد در جلسه با مدیران خبر فوری خاطرنشان کرد: من نگاه قشری ندارم آماده‌ام که تحول ایجاد کنم.

وی در واکنش به طرح کمپین فرزندت کجاست در خبرفوری، یادآور شد: دو فرزند دارم که مدرسه می‌روند و در کنار خودمان هستند.

مدیران خبرفوری در این جلسه ضمن تشریح بسترهای رسانه‌ای و ظرفیت‌های خبرفوری، بر ضرورت توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور تاکید کردند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    دقیقا مانند توسعه الکترونیکی نظام اداری آقای روحانی! کمی حوصله کنید با این دقت، موشکافی و سرعتی که در امر دیجیتالیزه کردن ایران دارید دیگر مردم از خانه هایشان بیرون نمی آیند.

  • پدر
    0

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میخواهد کار اقتصادی انجام دهد آنهم از نوع دیجیتال، وزیر اقتصاد کار فرهنگی می کند وزیر بهداشت به صنایع و معادن بپردازد و وزیر صنعت در حوزه سلامت کار می کند و رییس مجلس کار اجرایی می کند و رییس‌جمهور جمهور قانونگذاری کند و...، خدایا آرزو به دل ماندیم که در این کشور هر کس کار خودش را انجام دهد، چرا کارها به اهلش سپرده نمی شود تا شاهد این بلبشو ها نباشیم؟

  • ناشناس
    0

    به پایگاه خبر فوری در باره خبر:/ وزیر ارشاد: به‌دنبال تحول در عرصه فرهنگ هستم/ جمعه 02/07/1400 --- کدام نیاز ضروری لازمه ی فرهنگ سازی در سایه حکومت دینی است؟ --- درسایه ی حکومتی که بنام دین کشور را مدیریت می کند مهم ترین لازمه ی حیاتی برای فرهنگ سازی در این کشور که بر همه ی وظایف اولویت و ارجحیت دارد آسان سازی آموزش شناختهای سرنوشت ساز فرهنگ دین داری و مذهب داری خدا پسندانه ی قرآنی به مردم است . انجام این وظیفه خطیر برای این است که دین داران بتوانند با این آموزش ، دین داری و مذهب داری خود را از هر گونه کج روی و انحراف دین زدا مصون نگه دارند ، و یورش پیوسته من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات قرآن که بنام دین و مذهب ترویج می گردند تاثیر مخربی در دین داری و مذهب داری آنان نداشته باشد . وزارت ارشاد مسئولیت و وظیفه ی خطیری را در این آموزش خدا پسندانه بعهده دارد و باید عالمانه و با آگاهی کامل به شناختهای موضوعی قرآن و با آگاهی به تاثیر حیاتی این شناختها در شیوه دین داری و مذهب داری مردم با همکاری و هماهنگی با وزارتخانه های آموزش عالی و آموزش و پرورش و همه ی رسانه های اطلاع رسانی همگانی به ایفای این مسئولیت بپردازد و با تلاش پیوسته و خداپسندانه کار خود را در این زمینه تا رسیدن به نتیجه ی فراگیر ملی ماندگار ادامه دهد .

  • ناشناس
    0

    کدام نیاز ضروری لازمه ی فرهنگ سازی در سایه حکومت دینی است؟ --- درسایه ی حکومتی که بنام دین کشور را مدیریت می کند مهم ترین لازمه ی حیاتی برای فرهنگ سازی در این کشور که بر همه ی وظایف اولویت و ارجحیت دارد آسان سازی آموزش شناختهای سرنوشت ساز فرهنگ دین داری و مذهب داری خدا پسندانه ی قرآنی به مردم است . انجام این وظیفه خطیر برای این است که دین داران بتوانند با این آموزش ، دین داری و مذهب داری خود را از هر گونه کج روی و انحراف دین زدا مصون نگه دارند ، و یورش پیوسته من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات قرآن که بنام دین و مذهب ترویج می گردند تاثیر مخربی در دین داری و مذهب داری آنان نداشته باشد . وزارت ارشاد مسئولیت و وظیفه ی خطیری را در این آموزش خدا پسندانه بعهده دارد و باید عالمانه و با آگاهی کامل به شناختهای موضوعی قرآن و با آگاهی به تاثیر حیاتی این شناختها در شیوه دین داری و مذهب داری مردم با همکاری و هماهنگی با وزارتخانه های آموزش عالی و آموزش و پرورش و همه ی رسانه های اطلاع رسانی همگانی به ایفای این مسئولیت بپردازد و با تلاش پیوسته و خداپسندانه کار خود را در این زمینه تا رسیدن به نتیجه ی فراگیر ملی ماندگار ادامه دهد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها