اجرای اولین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی/ اعتراف متهمان دستگیر شده به ۲۳۰۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از اجرای اولین طرح پلیس آگاهی با عنوان طرح کاشف خبر داد.

اجرای اولین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی/ اعتراف متهمان دستگیر شده به ۲۳۰۰ فقره سرقت

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: اولین مرحله از طرح کاشف که طرح مقابله با سارقان حرفه‌ای و باندی است، توسط واحد‌های پلیس آگاهی پایتخت انجام شد.

وی افزود: در این طرح پاتوق‌های متهمان شناسایی و در عملیات‌های ضربت پلیس آگاهی، سارقان که اغلب سابقه دار هستند توسط ماموران ما دستگیر شدند. سردار لطفی با بیان اینکه ۷۳ درصد مجرمان دستگیر شده سابقه دار هستند، افزود: تمام سارقان دستگیر شده در این طرح در اعترافات اولیه خود به ۲۳۰۰ فقره سرقت از منازل، خودرو‌ها و ... اعتراف کردند.

وی در خصوص عملیات پلیس آگاهی پایتخت در ایام ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه‌های جاری خود را تقویت خواهیم کرد و متناسب با شرایط جغرافیایی و پیک جرایم عمل خواهیم کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با جرایم خشن قاطعانه برخورد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: ظرفیت خودرو‌های خود را افزایش داده‌ایم تا گشت ضربتی پلیس آگاهی عملکرد بهتری را برای خدمت رسانی به شهروندان انجام دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها