دردسرهای عجیب سارقان محصولات آمازون +فیلم

سارقان محصولات آمازون پس از سرقت اجناس مورد نظر خود، نتوانستند آن‌ها را به راحتی جابجا کنند و صحنه‌هایی جالب را به وجود آوردند.

دردسرهای عجیب سارقان محصولات آمازون +فیلم

سارقان انگلیسی پس از سرقت اجناس آمازون برای حمل و جابجایی آن‌ها دچار مشکل شدند.

یک خودروی حمل بار شرکت آمازون در خیابان‌های انگلیس مورد تهاجم افراد مسلح و خشن قرار گرفت. ویدئویی که روز گذشته در فضای مجازی قرار گرفته است، به خوبی نشان می‌دهد سارقان چگونه کالاهای سرقت شده از خودرو شرکت آمازون را با زحمات بسیار در خودرو خود قرار داده و فرار کردند.

یکی از رانندگان شرکت آمازون که مشغول تحویل اجناس سفارش‌های داده شده به صاحبانشان بود، در خیابانی تقریباً خلوت در کشور انگلیس مورد تهاجم چند مرد خشن قرار گرفت. او پس از مواجهه با این سارقان مسلح مجبور شد خودرو خود را در حاشیه خیابان متوقف کند و پس از دور شدن از مردان خشن به فیلمبرداری از آن‌ها پرداخت.

سارقان با باز کردن درب قسمت بار خودرو تمامی اجناس موجود در آن را با خود بردنند. البته پیش از این سارقان در هنگام قرار دادن کالاهای سرقتی در خودرو، صحنه‌هایی خنده‌دار را به وجود آوردند. این مردان خشن بدون در نظر گرفتن ابعاد جعبه‌های سرقتی تنها به دنبال گذاشتن آن‌ها به داخل خودرو و فرار از آن محل بودند.

تعدادی از جعبه‌های سرقتی به علت بزرگی بیش از حد در خودرو سارقان قرار نمی‌گرفت ولی آن‌ها علاقه‌ای به رها کردن آن نداشتند لذا چندین مرتبه برای جایگذاری تلاش کردند و هر بار با مشکل مواجه شدند. سرانجام یکی از سارقان تصمیم گرفت با بغل کردن جعبه مورد نظر به رانندگی نیز بپردازد. حجم کالا‌های سرقتی به حدی بود که سارقان مجبور شدند دو درب خودرو را باز بگذارند و سپس از صحنه جرم دور شوند.

پلیس انگلیس پس از مشاهده تصاویر ضبط شده از لحظات سرقت، ضمن ابراز خوشحالی از سلامت کامل راننده خودرو آمازون گفت: «آقای راننده در این سرقت بسیار خوش‌شانس بود زیرا سارقان معمولاً در چنین لحظاتی شاهدان خود را از بین می‎‌برند. تحقیقات ما به طور گسترده ادامه دارد و امیدواریم به زودی سارقان را دستگیر کنیم.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

حجم ویدیو: 3.24M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها