آتش سوزی اتوبوس در جاده اردبیل – مغان + فیلم

یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 23 جاده اردبیل – مغان نرسیده به پلیس راه ، دچار حریق شد که تلفات جانی نداشت .

آتش سوزی اتوبوس در جاده اردبیل – مغان + فیلم

سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راه استان گفت : این حادثه حدود ساعت پنج و نیم صبح نزدیک پلیس راه اردبیل - مغان و حوالی کشتارگاه برای زائران مشهد مقدس که در حال برگشت بودند ، اتفاق افتاد .

وی با بیان اینکه این اتوبوس با 35 مسافر از اردبیل به طرف پارس آباد در حال حرکت بود ، افزود: آتش گرفتن ناگهانی لاستیک‌ های عقب اتوبوس دلیل این حادثه گزارش شده است و کارشناسان در حال بررسی علت دقیق این حادثه هستند.

با حضور به موقع رهگذران ، مردم و نیروهای امدادی از جمله پلیس و آتش نشان ی این حادثه تلفات جانی نداشت و پس از بروز حادثه همه مسافران این اتوبوس به سرعت توسط نیروهای امدادی و پلیس تخلیه و به محلی امن هدایت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیز گفت : صبح امروز طبق گزارش رسیده به مرکز پیام این سازمان مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس ، نیروهای ایستگاه شماره 5 آتش نشانی در مدت 15 دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و با اقدام به موقع خود از گسترش آتش جلوگیری کردند .

ایمانی با بیان اینکه این اتوبوس از ناحیه چرخ های عقب دو طرف دچار آتش سوزی شده بود ، افزود : با توجه به قرار گرفتن مخزن سوخت و باتری این خودرو در ناحیه عقب و نزدیک محل حریق و سوابق آتش سوزی های شدید چنین اتوبوس هایی در گذشته ، آتش نشانان با سرعت از گسترش آتش جلوگیری کردند .

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها