خانواده تهرانی، چشم انتظار پیدا کردن نشانه‌ای از دختر گمشده ۱۴ ساله

دختر ۱۴ ساله تهرانی پس از خروج از مدرسه دیگر به خانه بازنگشته و خانواده وی به دنبال نشانه‌ای از او هستند.

خانواده تهرانی، چشم انتظار پیدا کردن نشانه‌ای از دختر گمشده ۱۴ ساله

هنوز ساعاتی از گمشدن مانیا دختر ۱۴ ساله تهرانی نگذشته بود که تصاویر او به درخواست خانواده اش در فضای مجازی منتشر شده است تا شاید رد و نشانه‌ای از او پیدا شود و دل بی‌تاب و بی قرار خانواده اش را آرام کند.

«مانیا پروکار» بعدازظهر روز چهارشنبه به دلایل نامعلومی از مدرسه خارج شده و به خانه نیز بازنگشته است.

بر اساس گفته های یکی از بستگان این دختر ۱۴ ساله تهرانی، «مانیا پروکار» روز چهارشنبه بیست و هفتم تیر ماه سال جاری، پیش از پایان یافتن کلاس فوق العاده خود از مدرسه خارج شده است و متاسفانه تا کنون از وی خبری نیست.

به گفته «لیلا پروکار» عمه دختر ۱۴ ساله گمشده تهرانی، مانیا روز چهارشنبه به کلاس فوق العاده رفته و معمولاً کلاس او از ساعت ۱۱ تا ۱۶ بعدازظهر به طول می انجامیده است.

عمه مانیا می‌گوید: طبق برنامه هر روز کلاس، مانیا دقایقی پیش از پایان یافتن کلاس از مدرسه خارج شده است و حتی هیچ یک از مسئولان مدرسه از خروج وی ممانعت نکرده‌اند.

با مراجعه ما برای بردن مانیا به خانه، مسئولان مدرسه در ابتدا سعی در کتمان حضور مانیا در روز چهارشنبه در مدرسه داشتند اما وقتی یکی از همکلاسی های مانیا پرده از حضور وی تا ساعت ۲ در مدرسه برداشت، مسئولان فوق نیز به حضور او اقرار کردند و گفتند که از خروجش از مدرسه هیچ اطلاعی نداشته و مسئولیتی در این خصوص ندارند.

لیلا پروکار همچنین گفت: پس از آنکه همه مکان های احتمالی را در کمتر از یک ساعت به دنبال مانیا گشتیم و هیچ رد و نشانه‌ای از او پیدا نکردیم، به پلیس مراجعه و موضوع مفقود شدن را با عوامل پلیس آگاهی در میان گذاشتیم و عکس مانیا به دستور و هماهنگی پلیس در کلانتری‌ها پخش شد.

آنطور که پلیس آگاهی به ما گفته است، خط تلفن همراه مانیا پس از ردیابی، آخرین بار در حوالی جاده هراز روشن بوده و احتمال می‌رود که مانیا را به شهرهای شمالی کشور منتقل کرده باشند.

عمه دختر ۱۴ ساله گمشده تهرانی می‌گوید: عکس مانیا را در شبکه‌های اجتماعی و همچنین رسانه‌های خبری منتشر کرده و از مردم کشور نیز تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده او با پلیس تماس گرفته و جزئیات را با پلیس در میان بگذارند.

خانواده تهرانی، چشم انتظار پیدا کردن نشانه‌ای از دختر گمشده ۱۴ ساله

به درخواست خانواده «مانیا پروکار» دختر ۱۴ ساله گمشده تهرانی تصاویر وی را منتشر کرده و از شما مخاطبان فهیم و هموطنان عزیز تقاضا می‌کند در صورتی که فردی با مشخصات تصویر منتشر شده را مشاهده کردید، با پلیس تماس بگیرید.

خانواده تهرانی، چشم انتظار پیدا کردن نشانه‌ای از دختر گمشده ۱۴ ساله

امید است با همراهی و همدلی شما هموطنان و تاثیر انتشار خبر فوق در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، زمینه بازگشت مانیا به آغوش خانواده اش فراهم شود و جان وی از خطرات احتمالی در امان بماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها