سرهنگ علی راقی خبر داد؛

دستگیری شناسایی سارق گوشی مسافران اتوبوس بین شهری در مترو

طی تحقیقات پلیس مترو، جوانی که در متروی دروازه دولت به دلیل درگیری و نزاع بازداشت شده بود، سارق موبایل مسافران اتوبوس تبریز به تهران بوده است.

دستگیری شناسایی سارق گوشی مسافران اتوبوس بین شهری در مترو

دستگیری شناسایی سارق گوشی مسافران اتوبوس بین شهری در مترو سرهنگ علی راقی رییس پلیس متروی تهران گفت: در روز ۲۷ تیرماه ماموران پلیس پیشگیری ایستگاه متروی دروازه دولت به یک جوان که در حال فحاشی به شهروندان بود مشکوک می شوند.

وی در ادامه گفت: متهم در شلوغی مترو قصد سوار شدن به واگن را داشته است که بعد از درگیری با مسافران دیگر بازداشت می‌شود، اما در اقدامات تکمیلی پلیس مشخص می شود که او چهار دستگاه گوشی موبایل گران قیمت همراه خود دارد.

رییس پلیس مترو تهران گفت: پس از بررسی این گوشی ها، مشخص می شود که تمامی آنها سرقتی بوده و متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به ماموران می گوید که این سرقت را شب گذشته در اتوبوس مسیر تبریز به تهران انجام داده ام.

سرهنگ راقی در ادامه افزود: متهم 25 ساله، درباره نحوه سرقت خود به ماموران گفت: «فکر نمی کردم که به این سادگی گیر بیفتم؛ دیشب مسافر اتوبوس تبریز به تهران بودم و از غفلت مسافران اتوبوس که در خواب به سر می بردند استفاده کردم و از آنها چهار عدد گوشی سرقت کردم و قبل از بیدار شدن آنها از اتوبوس پیاده شدم.»

سرهنگ علی راقی در پایان گفت: متهم دستگیر شده با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی روانه بازداشتگاه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها