آتش سوزی در انبار لوازم خانگی در خیابان مولوی + تصاویر

سخنگوی سازمان اتش نشانی از آتش سوزی در یک واحد مسکونی در خیابان مولوی که تبدیل به انبار لوازم خانگی شده بود خبر داد.

آتش سوزی در انبار لوازم خانگی در خیابان مولوی + تصاویر

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی سایت خبر فوری با اعلام این خبر افزود: ساعت 18:29 دقیقه عصر امروز آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان مولوی خیابان رئیس عبدالهی به سامانه 125 سازمان آتش نشان ی شهرداری تهران گزارش شد. بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودرو حامل دستگاههای تنفسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه بود که در طبقه همکف و همچنین حیاط ساختمان به متراژ حدود 300 متر مربع که با ایرانیت مسقفگردیده تبدیل به انباری برای نگهداری انواع لوازم خانگی تبدیل شده بود. این ساختمان مسکونی بود و در دو طبقه دیگر افرادی سکونت داشتند. هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی کلیه اجناس موجود در حیات و طبقه همکف شعله ور بودند و شعله ها در حال سرایت به طبقه های بالاتر و ساختمانهای مجاور بود و دود به طبقات بالاتر سرایت کرده بود.

ملکی با اشاره به اینکه هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی افراد از ساختمان خارج شده بودند واین حادثه مورد محبوس و یا مصدوم نداشت افزود: نیروهای امداد از چند منطقه عملیات اطفا را آغاز کردند و توانستند به سرعت آتش را تحت کنترل قرار دهند.

سخنگوی سازمان اتش نشانی گفت: در حال حاضر آتش خاموش شده و آتش نشانان در حال عملیات لکه گیری و پاکسازی محل می باشند و امکان سرایت آتش به ساختمانهای مجاور وجود ندارد اما با وجود حجم زیاد اجناس که سوخته و روی هم انباشته شده عملیات لکه بری کمی زمانبر است.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها