ادامه جست‌وجوها برای انتقال پیکر جانباختگان/ تحویل پیکر جانباختگان سانحه هوایی به خانواده‌هایشان

جانشین ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهبود وضعیت جوی در نوزدهمین روز، عملیات جست‌وجو و انتقال بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران –یاسوج همچنان ادامه دارد.

ادامه جست‌وجوها برای انتقال پیکر جانباختگان/ تحویل پیکر جانباختگان سانحه هوایی به خانواده‌هایشان

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، عزیز فیلی بعد از ظهر امروز با بیان اینکه روز گذشته به دلیل وزش شدید باد عملیات جست و جو در منطقه سانحه ناتمام ماند، افزود: هم‌اکنون 15 گروه سه نفره از استان‌های اصفهان، البرز و کهگیلویه و بویراحمد آماده برای تجسس در محل سانحه هواپیما هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد: عملیات جست وجوی پیکرهای باقی مانده در اعماق حدود سه متری برف باید صورت گیرد و به همین دلیل کار جست و جو به شرایط سخت‌تری رسیده است.

وی اظهار داشت: امروز پیکر دو تن از مسافران پرواز تهران -یاسوج به خانواده آنان در استان مازندران تحویل داده شد و 6 پیکر دیگر امروز به زادگاهشان منتقل خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: شرایط نامناسب جوی و وزش متوسط و شدید باد در ارتفاعات دنا، منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

فرمان فرامین افزود: سرعت وزش باد در روز شنبه نوزدهم اسفند تا 70 کیلومتر در ساعت و ناپایداری هوا و بارش برف برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در منطقه دنا پیش بینی می‌شود.

منبع: فارس

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها