سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد

ضربه سنگین پلیس به شبکه فساد و فحشا و دستگیری ۷۲ متهم

سازمان اطلاعات پلیس تهران در اطلاعیه‌ای از ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشا و دستگیری ۷۲ متهم خبر داد.

ضربه سنگین پلیس به شبکه فساد و فحشا و دستگیری ۷۲ متهم

شامگاه جمعه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۳ روابط عمومی سازمان اطلاعات انتظامی تهران بزرگ طی اطلاعیه ای از ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشاء از طریق انتشار محتوا مبتذل در اینستاگرام خبر داد.

 این سازمان اطلاعاتی در بیانیه خود آورده است: در این زمینه تعداد ۷۲ نفر دستگیر و صفحات اینستاگرامی با تعداد دنبال کننده قریب به ۲۷ میلیون نفر مسدود گردید.

 در این اطلاعیه آمده است با رصد اطلاعاتی ویژه مأموران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی تهران بزرگ شرکتی تبلیغاتی که در پایتخت و استان های همجوار تحت پوشش تبلیغات در بیلبوردهای شهری اقدام به ارتباط‌گیری با بیش از ۳۰۰ بلاگر و اینفلوئنسر در اینستاگرام در راستای تولید و انتشار محتوای هنجارشکنانه و منافی عفت در فضای مجازی می کرد شناسایی و متلاشی کرد و در این زمینه شرکت مورد اشاره پلمب و تعداد ۷۲ نفر از مدیران و کارکنان آن به همراه تعدادی از بلاگرها دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند؛ همچنین چندین صفحه در اینستاگرام با تعداد تقریبی ۲۷ میلیون دنبال کننده نیز مسدود شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است شرکت مذکور علاوه بر تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی غیراخلاقی در بستر اینستاگرام با برگزاری انواع پارتی های مختلط و هنجارشکنانه از جمله استخر پارتی و انتشار آن در فضای مجازی به نوعی اشاعه فساد و فحشاء به صورت سیستماتیک، تبلیغ زندگی تجملی و غربی، ترویج کشف حجاب و حیا زدایی نیز صورت می گرفته است‌.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    4

    از هستی این کار ساقط بشن.خدا قوت عزیزان.روح الله

  • سلمان
    0

    من فکر کردم اختلاسگران دزد چای دبش را تار و مار کردند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اونا که منافی عفت عمومی نیست !

  • فاطمه
    3

    کاش زنان کشف حجاب کننده رو هم بگیرید حالمون بهم خورد از موی چرب و بوی گندشون

  • ناشناس
    1

    صد درصد باید ریشه کن بشه اگه نشود جواب شهیدان امام خمینی وشاه را نخواهید داد چون از روز اول گفته اند تا الان که شاه پر از فساد وشهوت بوده و مرگ بر شاه گفته اید و جواب باید پس دهیداگه خدایی ناکرده شهوت وفساد ایران رابگیرد

  • ناشناس
    0

    من نمیدونم چرا ، این ضربه های سنگین شامل حال اختلاس گران نمیشه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اخه این برنامه ها را خود اونا می چینند .

  • J
    0

    قدیما اگر مراکز فساد رو میگرفتن نهایتا سه چهار نفر دستگیر میشدن . الان میگه ۷۲ نفر دستگیر شدن که ۲۷ میلیون فالوور داشتن . یعنی یک سوم مردم ایران علاقمند مسائل فساد و فحشا هستند ؟؟ یک سوم هم که علاقمند فساد مالی و اختلاس و
    و رشوه و کلاهبرداری و اینجور چیزا ( که دستگیر نمیشن) . یک سوم باقی مانده یا کودک هستن یا پیر و از کار افتاده . عجب مملکت خوبی ساختید .

  • 11
    0

    شش بهمن 1403 ؟؟؟

  • ناشناس
    0

    جوری گفتن که فکر کردم منشأ عادی کردن دزدی رو گرفتن!!!!!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها