رئیس پلیس راه استان مازندران:

ترافیک پرحجم در محورهای مازندران/ ریزش سنگ در جوارم تلفات نداشت

رئیس پلیس راه استان مازندران از احتمال یکطرفه شدن محور کنداون خبر داد و گفت: ریزش سنگ در جوارم تلفاتی نداشته است.

ترافیک پرحجم در محورهای مازندران/ ریزش سنگ در جوارم تلفات نداشت

سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به اتمام تعطیلات پایان هفته و بازگشت مسافران به مقصد، اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

وی افزود: ترافیک در محور کندوان پر حجم و از چالوس به تهران یک طرفه است.

رئیس پلیس راه استان مازندران خاطرنشان کرد: در محور هراز نیز ترافیک پر حجم است و به صورت مقطعی از تونل سپاسد تا لاسم و پلور به دلیل روان‌سازی یک طرفه است.

جهان تاب افزود: در محور سوادکوه به سمت تهران ترافیک پرحجم گزارش شده و خروجی مازندران در همه محورها تردد خودرویی پر حجم است.

وی در پاسخ به سوال ما مبنی بر ریزش یا رانش کوه به واسطه بارش باران در روز گذشته، خاطرنشان کرد: ریزش سنگ در جوارم اتفاق افتاد که جمع آوری شد و خوشبختانه خسارت جانی و تلفات نداشته است.

رئیس پلیس راه استان مازندران از احتمال یکطرفه شدن محور کندوان در روز شنبه خبر داد و گفت: به دلیل حجم زیاد ترافیک در محور کندوان، در صورت لزوم روز شنبه ۱۵ مهر این محور از چالوس به تهران به دلیل تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه خواهد شد.

جهان تاب در توصیه‌ای گفت: رانندگان در زمان خستگی رانندگی نکنند از تخلفات حادثه ساز پرهیز کرده، در مسیرهای کوهستانی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد توقف نکنند و همچنین مدیریت سفر و سرعت را مدنظر قرار دهند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها