فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

انسداد فیزیکی مرزها دنبال می‌شود

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سال سختی را برای قاچاقچیان رقم می زنیم گفت: امسال پیش بینی شده انسداد فیزیکی در مجاورت مرزهای شرقی، شمال شرقی، جنوب شرقی و کردستان براساس میزان بودجه و توان مالی انجام شود.

 انسداد فیزیکی مرزها دنبال می‌شود

سردار احمدرضا رادان عصر دوشنبه در گفت گو با خبرنگاران در سنندج با بیان اینکه انسداد فیزیکی با اولویت مرزها در حال انجام است، اظهار کرد: در کنار آن تلاش داریم غیر از انسداد فیزیکی، از وسایل اپتیکی و تجهیزات نوین هم استفاده کنیم که البته امسال این کار تمام نخواهد شد.

وی ادامه داد: همواره اعلام کردیم که هزینه‌های در مرز هزینه نیست و در راستای ایجاد درآمد است تا از ورود و خروج قاچاق ممانعت و امنیت بیشتر مرزها ترسیم شود که خوشبختانه دولت سیزدهم به این امر واقف است و امیدواریم امسال شاهد جهش خوبی در این راستا باشیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به بحث مبارزه با قاچاق نیز اشاره کرد و یادآور شد: برنامه ریزی ما برای مبارزه با قاچاق باید به رشد تولید و مهار تورم کمک کند و تولیدکنندگان نیز در زمینه تولید احساس امنیت کنند.

سردار رادان تاکید کرد: امسال سال سختی برای قاچاقچیان خواهد بود و مرزبانان و نیروهای انتظامی با قدرت با قاچاق مقابله خواهند کرد و برنامه های مفصلی در همین راستا داریم که امیدواریم با انسداد بهتر مرزها این قول عملی تر شود.

کردستان از امن ترین استان های کشور

وی در بخش دیگری از سخنانش به اغتشاشات سال گذشته اشاره داشت و گفت: نهایت تلاش دشمن این بود که به گونه ای کشور و از جمله کردستان را ناامن نمایش دهد که البته تعدادی محدود و غافل از نقشه دشمن، در این راه ورود کردند و البته با بصیرت و پاسخ "نه" مردم و تلاش نیروهای امنیتی، این توطئه خنثی شد.

سردار رادان تاکید کرد: همه دیدیم که از آن همه جمعیت، فقط تعدادی اندک و فرب خورده در اغتشاشات شرکت کردند که اینها هم فرزندان ما هستند و دوستشان داریم.

وی ادامه داد: براساس ارزیابی های صورت گرفته، کردستان یکی از امن ترین استان های کشور بوده و این مهم به برکت خون شهدا و بصیرت مردم حاصل شده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز برای شرکت در مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدا و یادواره ۲۱۵۶ شهید مهاجر و انصار فراجا کردستان به سنندج سفر کرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    پس تا الان چه غلطی می کردید !
    سالیانه چند تن مواد مخدر سنتی فقط در استان تهران مصرف می شود.این حجم از مواد چگونه وارد کشور می شود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها