معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری ۹ لیدر اغتشاشات و کشف کوکتل‌مولوتف در عباس‌آباد مازندران

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری ۹ لیدر اغتشاشات و ایجاد ناامنی ها و کشف مقادیر قابل توجهی کوکتل مولوتف در شهرستان عباس آباد خبر داد.

دستگیری ۹ لیدر اغتشاشات و کشف کوکتل‌مولوتف در عباس‌آباد مازندران

سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تحریک افکار عمومی توسط افرادی فریب خورده و معاند نظام در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ۹ نفر از عاملان اصلی این تحرکات که ضمن تحریک افکار عمومی در فضای مجازی اقدام به ایجاد راهبندان، انسداد جاده ها و پرتاب کوکتل مولوتف به سمت مردم و ماموران می کردند، شناسایی شدند.

ساداتی، افزود: متهمان با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان چندین قبضه قمه و انواع سلاح سرد و مقادیر قابل توجهی کوکتل مولوتف کشف شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این افراد که با مقاصد تحریک افکار عمومی و برهم زدن امنیت عمومی در آن شهرستان فعالیت می کردند به شعار نویسی، ارسال فیلم و محتوا به شبکه های مجازی و کانال های معاند و آشوب های خیابانی اعتراف کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه از مردم درخواست کرد: ضمن مراقبت از فرزندان خود از دامن زدن به شایعات و تلقین های دشمنان و معاندان در فضای مجازی و حقیقی خودداری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها