گفت و گو با مسافری که به هواپیمای سقوط کرده تهران -یاسوج نرسيد

کرامت نرگس نژاد یکی از مسافران پرواز امروز هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج که نامش نیز در لیست 60 نفره بود و بلیت خود را نیز باطل نکرده بود.

گفت و گو با مسافری که به هواپیمای سقوط کرده تهران -یاسوج نرسيد

به گزارش خبرفوري و به نقل از ايرنا،نرگس نژاد در آخرین لحظات و ساعت حرکت از مسافرت با این هواپیما منصرف شد.


اين مسافر با تأیید این خبراظهار داشت: در حالی که نام اینجانب در لیست 60 نفره پرواز امروز هواپیمای تهران - یاسوج به شماره 3704 بود اما با توجه به شرایط نامساعد جوی و اطلاعاتی که از سایت هواشناسی کشور گرفتم با احتمال لغو پرواز به فرودگاه مهرآباد نرفتم.
وی تصریح کرد: حتی راننده شرکت نیز ساعت 6 و نیم صبح درب منزل منتظر سوار شدن اینجانب بود و اصرار بر دیر شدن می‌کرد اما با مراجعه به سایت هواشناسی و پیش بینی وضعیت نامناسب این احتمال را می‌دادم که به‌طور حتم این پرواز لغو می‌شود.
نرگس نژاد که مجری یک طرح تجاری و رفاهی در میدان مرکزی شهر یاسوج است، گفت: برنامه سفرم به یاسوج به دلیل جلسه‌ای برای پیگیری همین طرح عمرانی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد بود.
نرگس نژاد هم اینک 50 سال سن دارد و پیش از این معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیرکل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بود.

به گزارش خبرفوري این هواپیما از نوع ای.تی.آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط آن در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کمیل
    0

    به بازماندگان این حادثه دلخراش تسلیت عرض می نمایم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها