رئیس پلیس راهور:

در ایران خودرو ملی نداریم، همه چینی است/ 6 ماشین پلیس در کرج با آب کار می‌کنند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امروز یکی بیاید از خودروساز بپرسد که چرا از چین قطعه وارد می‌کنند؟ چه‌کسی بر کیفیت قطعه چینی نظارت دارد؟ ما مادامی که نگاهمان به قطعات چینی است هیچ‌گاه خودروی ملی نداریم.

در ایران خودرو ملی نداریم، همه چینی است/  6 ماشین پلیس در کرج با آب کار می‌کنند

سردار سید کمال هادیانفر افزود: متأسفانه نگاه خودروساز ما به خارج است؛ مگر صنایع ما نگاه به بیرون داشته‌اند که اکنون بزرگ‌ترین موشک‌های بالستیک را در منطقه داریم؟ الان در دانشگاه‌های ما خودروی ملی تولید کرده‌اند، اما حمایت نشده‌اند.

سردار هادیانفر گفت: همین الان دانشمندان جوان ما سوخت آب را به جای بنزین تولید کرده‌اند و اکنون ۶خودروی پلیس ما در البرز از آب برای تردد استفاده می‌کنند. حالا هر چه به‌خودروساز می‌گوییم از آب استفاده کن، هزار اما و اگر می‌آورد. بالاخره اینها باید بروند دنبال اینکه در کشور را ببندیم و یک خودروی ملی به‌طور صددرصد که صفر تا ۱۰۰قطعاتش مال همین کشور است را تولید کنیم.

 

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    آقا بنزین تولید داخل هم گران است هم اکتانش پایین است و هم سرب دارد و هم آلودگی زیست محیطی ایجاد می کند از اینرو از شما تقاضامندیم خودروی ملی با موتور دارای منبع سوخت آب تولید کنید!

  • تابدخ
    0

    خودرو با اب كار مي كند باز هم چاخان

  • مكانيك
    0

    تو از خودرو چي ميفهمي كه نظر ميدي ؟!!! چرا ما بايد راجع به همه چي اظهار نظر كنيم ؟ يادمه سالها پيش رويانيان در همين جايگاه بود و راجع به خودرو و مسائل راه ها و بنزين و … صحبت ميكرد چند وقت بعدش رفت مديرعامل پرسپوليس شد و ميومد در مورد سيستم ٢-٤-٤ حرف ميزد و تيم رو ارنج ميكرد بعد ازش پرسيدن شما تا حالا يه عكس با شورت ورزشي داري كه در مورد فوتبال حرف ميزني !!!
    خلاصه اينكه حرف مفت توي اين مملكت ماليات نداره و همه هم صاحب نظرن ! بنده حقير كه خودم دكتراي مكانيك از بهترين دانشگاه سوئد دارم جرأت نميكنم مثل اين بنده خدا در مورد خودرو حرف بزنم …
    ايشون حتي نميدونه كه آمريكا به اون عظمتش داره يه سري از قطعات الكتريكال خودرو رو از آلمان و فرانسه و چين وارد ميكنه ، هيچ كشوري در دنيا نميتونه ادعا بكنه كه ١٠٠ درصد تكنولوژي و مواد و قطعات خودرو رو داره خودش توليد و مصرف ميكنه و خودكفاست ، چون اصلا نيازي نيست بخواد در همه حوزه هاي صنعت خودرو ورود كنه ، در ضمن اينكه يك سري از قطعات هايتِك در خودروسازي اصلا دانش توليدش در ايران و بسياري از كشورها نيست مثل كيت ايربگ ، چيپ ست ها ، كاتاليست ، پِپس و بي سي اِم و …

  • ناشناس
    0

    این که چیزی نیست .60 درصد مردمم با هوا زندگی میکنند .

  • ناشناس
    0

    شما مسولات گلو سنبل نباشین ما به چه دلخوش باشیم بلیط سینما وتعاتر هم که گرون شده به همین قدربسنده نکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها