فرمانده یگان‌ ویژه ناجا:

تعداد اغتشاشگران در ناآرامی‎های اصفهان حدود ۲ تا ۳ هزار نفر بود/ تا این لحظه ۶۷ نفر از عوامل اصلی را دستگیر کرده‎ ایم

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه مدارا و گفتگو اولویت کاری ماموران یگان‌های ویژه ناجا است، گفت: در حوادثی مشابه اصفهان، یگان ویژه از تجهیزاتی همچون صوت، پینت بال، آبپاش و سلاح های مرسوم در دنیا استفاده می کند چرا که این سلاح‌ها به افراد آسیب نمی زند.

تعداد اغتشاشگران در ناآرامی‎های اصفهان حدود ۲ تا ۳ هزار نفر بود/ تا این لحظه ۶۷ نفر از عوامل اصلی را دستگیر کرده‎ ایم

سردار حسن کرمی در خصوص آخرین عملکرد ماموران یگان ویژه در حوادث اصفهان اظهار داشت: هفته قبل حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر از کشاورزان و مردم ولایتمدار اصفهان با مجوز اقدام به تجمع کرده و به صورت آرام و قانونمند خواسته های خود را بیان کردند؛ در ادامه نیز رسانه ها و صدا و سیما مطالبات آنها را بیان و سپس مسئولان مربوطه نیز با کشاورزان و مردم اصفهان صحبت کرده و در نهایت تجمع مردم پایان یافت.

 وی افزود: تعداد اغتشاشگران در ناآرامی های اصفهان حدود ۲ تا ۳ هزار نفر بود که با شعار و سنگ و چاقو و آتش زدن چادر کشاورزان، مردم را سپر خواسته های نامشروع خود کردند. فرمانده یگان‌های ویژه ناجا به ناآرامی‌هایی که از روز جمعه در اصفهان شکل گرفت اشاره و بیان داشت: متاسفانه عوامل ضد انقلاب، شیرینی اعتراض رسمی و قانونی را تبدیل به صحنه خشونت کردند چرا که ضد انقلاب نمی خواهد که مردم حرف خود را بزنند و با فراخوان و آتش کشیدن چادر کشاورزان مانع از مطالبه‌گری آرام و به حق مردم شدند.

 فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اعلام کرد: ماموران یگان های ویژه ناجا در راستای حفظ و حراست از امنیت، آرامش و آسایش مردم و تجهیزات و اموال عمومی وارد صحنه شده و مثل همیشه با مدارا و صبر، سعی در آرامش کردن محیط داشتند.

 وی گفت: ماموران ما در این زمینه سنگ خوردند، فحش و توهین شنیده و مجروح شدند اما نگذاشتند به مردم آسیب برسد.

سردار کرمی با بیان این مطلب که صبر و تحمل و مدارا و گفتگو اولویت کاری ماموران یگان‌های ویژه ناجا است گفت: در این گونه حوادث اصولاً یگان ویژه از تجهیزاتی همچون صوت، پینت بال، آبپاش و سلاح های مرسوم در دنیا استفاده می کند چرا که این سلاح‌ها به افراد آسیب نمی زند.

 سردار کرمی با تاکید بر این مطلب که عوامل ضد انقلاب و اغتشاشگر در صدد آسیب به مردم ،تاسیسات و اماکن بودند، اظهار داشت: یگان ویژه برای کنترل اوضاع از ابزار قانونی خود استفاده کرد و تا آنجا که می توانست اقدام به ارشاد و راهنمایی افراد کرد.

 وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از مأموران یگان ویژه مصدوم شدند گفت: با تجهیزات کافی ماموران یگان ویژه تعداد کمی مجروح داشتیم؛ تعدادی که در راستای مصالحه و با داشتن تحمل و صبر زیاد در مقابل سنگ پرانی اغتشاشگران زخمی شدند.

 فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پاسخ به دیگر پرسش  در این خصوص که چه تعداد از اغتشاشگران دستگیر شده اند اعلام کرد: عوامل اطلاعاتی نامحسوس یگان ویژه با مستندسازی و طبق روال قانونی عوامل و محرکین اصلی را شناسایی کرده و تا این لحظه تعداد ۶۷ از آنها را دستگیر کرده اند.

وی با اشاره به این نکته که معاندین، سلطنت طلب ها و منافقین که کارنامه ننگینی از آنها در ذهن مردم عزیز ایران وجود دارد، بطور مستمر و با برنامه به دنبال نا آرامی و ایجاد رعب و وحشت هستند گفت: دشمنان‌ ایران اقدام به تهیه دستورالعمل با هدف آسیب به یگان های ویژه کردند، فارغ از اینکه یگان ویژه با بهره گیری از ظرفیت مردمی خود اجازه خود نمایی به بدخواهان نخواهد داد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا از مردم فهیم در خواست کرد تا با هوشیاری و جدا کردن صف خود از آشوبگران به ایجاد شرایط عادی کمک کنند.

سردار کرمی افزود: امیدوارم با عنایت خداوند منان و تلاش مسوولین مشکلات مردم عزیز مرتفع و آینده درخشانی در انتظار کشور مان باشد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 41
  • ناشناس
    46

    مثل قبلی ها نابودشان کنید

  • hadad
    55

    بجای شورش بهتر است سیستم ابیاری خود را اصلاح کنند، چاههای غیر مجاز را ببندند و برنج نکارند.

    نظرات شما -
    • عقب افتاده
      5

      یک راه دیگش هم اینه مهاجرای مثل تو برگردن ولایت و استان خودشون تا هم مشکل آب حل بشه و هم بعضی بی فرهنگی ها و لاابالی گریها.

  • ایرانی آباد و آزاد
    9

    جواب نظام و حاکمیت و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی همچون گذشته انگ زدن و دستگیری و سرکوب و گلوله است... چون نظام زبان گفتگو بلد نیست .. نمونه اش را در مذاکرات با دنیا ببنید .. تعامل با مردمش و کشورهای دیگر جهان و مترقی را بلد نیست..!!

  • رضا
    3

    چرا در ایران حق طلبی مردم تبدیل به شورش و سرکوب می گردد؟!
    مادام که مدیران نالایق سیاسی و وابسته جناحی در راس امور باشند درب بر روی همین پاشنه میچرخد.

  • تقی معمولی
    2

    آخی چه مامورای مهربونی نمیدونم چرا منطقه ما چنین مامورای مهربونی نیست
    فکر کنم مثل گوجه فرنگی فقط در محله بعضی از عزیزان این مامورای مهربون پیدا میشه

  • ناشناس
    2

    جالبه که همه شب و روز از مردم حرف میزنند و اهداف خود را به نام مردم اجرا می کنند و پشت مردم قایم می شوند.دولت،نیروی انتظانی،نیروی نظامی امامان جمعه ،مسوولان سیاست خارجی و ... همه میگن ما از طرف مردم حرف میزنیم.در حالی که حرف مردم چیز دیگری است.و اینها در مقابل خواست واقعی مردم قرار گرفته اند.

  • ر پ ت
    1

    هر که گفت زپ ت زود میگن دپ ت با یک مارک مجانی.چقدر حکومت داری آسان بود ما فکر میکردیم کله باید همش مغز باشه ولی نمیدونستیم که زبون حافظ مملکت است.

  • م ح
    3

    درمملکت مابجزسران نظام ونیروهای نظامی همه اعتشاشگرهستنداین همه دروغ تاکی فیلم اتش زدن چادرهاتوسط ماموران درفضای مجازی پخش شدجناب فرمانده

  • دکتر سید
    40

    ما ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران از همه تشکر می کنیم.

  • عاشق وطن
    2

    چطوره در کشورهای اروپائی ، غربی ، عربی واصلا کل دنیا هرگونه تجمعات وتظاهرات را مسولین ما ، معترضین وقیام کنندگان میخوانند ولی در کشور ما تظاهرکنندگان ومعترضین حتی به حق را آشوبگر - فتنه گر ومعاند میخوانند و باید هم سرکوبشان کرد

  • ناشناس
    1

    اگه راست میگید یه کمی از اختلاص ودزدی ها کم کنید کشاورزی رو صنعتی کنید بجای کمک بلاعوض به لبنان وفلسطین و سوریه عراق ویمن و.... بفکر مردم داخل باشید فردا یه اعتراف دروغین هم پیوست و به آمریکا نسبت می‌دهند

  • فریب
    3

    برق را مجانی میکنیم. آب را مجانی میکنیم. شما را به مقام والای انسانیت می‌رسانیم.

  • بهروز جعفری
    2

    الان تو مصر یا بحرین صد نفر اعتراض کنن شبکه خبر نصف تصویر تلویزیون رو اختصاص میده به چند نفر ولی اینا رو پخش نمیکنن

  • رض
    38

    سلام بعضی همینطورحرف میزنندنمی دانند دشمن درکمین است تا قبل این سیدخفه خون گرفته بودن الان که این سیده بزرگوارداره گن کاریهای قبلی رادرست میکنندنمی توانندببیننداینهایطوری کارمنافقانه دارندمکنند

    نظرات شما -
    • منم مختار رزمنده دفاع مقدس
      0

      تو کدو کله کته کله هم ببند جوجه از آب گل آلود ماهی نگیر

  • اا
    1

    اعتراف اجباری در انتظار معترضین است.

  • سردار
    2

    شیر مادر حلالت بهروز جعفری

  • کارشناس
    0

    با این حساب کل اصفهان ارازل واباشند

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      سلام بگو کل ایران

  • احمد
    13

    وقتی اب نیست کشاورزی هم نیست وقتی باران نمیباره سطوح زیر زمینی خالی میمونه و خشک سالی میاد یه چیز طبیعی هست با طبیعت که نمیشه جنگید .

    نظرات شما -
    • مسعود
      1

      عربستان و امارات که کم بارش ترین کشورها هستن چرا مشکل آب ندارن؟ریشه کار مسئولین دزد و بی کفایت هست

  • عبدالمجیدسجادیان
    0

    خجالت نمیکشی به ماطلبان گران حق وحقوق خود میگویی اغتشاشگر .چون مامورهستی این حرف میزنی،مثل ساواک زمان شاه حرف نزن عیب است
    همین ملت ۸سال جنگ حماسه آفریدند جان دادند مجروح دادند مفقود دادند .الان شده اند اغتشاشگر شرمتان باد
    عبدالمجید سجادیان آزاده وجانباز جنگ تمحمیلی،

  • بهروز
    15

    عده ای ازاینهاخائن وتعدادزیادی هم آشوبگر هستندمردم ازترس اینها جرات اعتراض به کمبودها ومشکلات خودوکشورشان را ندارندچون اینها عده ای هستند که تقریبا درهمه استانها کم وبیش مخفی اند
    وتا تجمع اعتراضی بشود فورا آماده و بیرون می ریزند وآشوب راه می اندازندوخرابکاری می کنند، درنتیجه اصل مطالبات مردم لوث میشوددرقضیه بنزین هم همینطورشدمعلوم نیست لیدرهایشان ازکجا وازکدام کشور خارجی وبیگانه ساپورت می شونداینهاازمردم نیستنددولت ووزارت اطلاعات باید همشون را شناسایی،دستگیر وبدون هیچ اغماضی باهاشون برخوردکنه ازحبس طولانی گرفته تا اعدام.

    نظرات شما -
    • 1

      این به اصطلاح اغتشاشگران رو خود حکومت میفرسته تو مردم تا بتونه مردم رو به اسم اغتشاشگران سلاخی کنه از هیچ کشور خارجی نیستن علف کمتر بکش

  • ناشناس
    1

    ریسی که برای حل مشکلات سفر می‌کرد چرا نیامد به اصفهان و مشکلات را حل کند ؟

  • ایرانی
    0

    فدای لب تشنه ات یا حسین کربلا تکرار شد

  • ناشناس
    0

    چرا فولاد را به کنار خلیج فارس نمی برید

  • 0

    بیچار احمد نجات میکفت از خلیج فارس اب بیاریم اقایان موخالفت میکرداند

  • ناشناس
    0

    چرا باید تاوان و بی عدالتی مدیران کشور نیروی انتظامی پس بدهد چرا برای توجیه خودمان از اغتشاش و ضد انقلاب و غیره استفاده می شود بهتر نبود بجای تهدید و ارعاب بین جوانان معترض رفته و آن ها را قانع می کردند جوان خواهان شغل است نه اغتشاش گر است زدن و حمله کردن نتیجه عکس دارد

  • حسین
    0

    چ با مجوز و چ بدون مجوز بهرحال این سناریوی تکراری همیشه اجرا میشه ک آخرش با شکستن و آتش زدن و بگیر و ببند بنام اوباش سر و ته قضیه رو هم میارید

  • ناشناس
    4

    مزدوران مواجب بگیر از عربستان و اسراییل که در بین معترضان نفوذ کرده اند را شناسایی و فورا اعدام کنید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      این مزدوران در بین حکامند نه مردم

  • همه چیز دان
    0

    حالا اگه آب در رودخانه جاری بود جایی برای تجمع نبود پس آب را ول کنید

  • کار بر ناشناس
    4

    چهره بعضی ها تابلو بود معلوم نبود برای چی اومدن؟
    کشاورزا که حق خودشون مطالبه می کردن مشکلی ایجاد نکردن وخیلی اخلاق مدار برخورد کردن ولی بعضی ها هم خواستن از آب گل آلود ماهی بگیرن.
    خوشبختانه نقشه شون بر ملا شد

  • منتقد
    0

    حالا نیروی انتظامی هر چه کشفیات غیر مجاز اسلحه و کوکتل و سلاح و.... طی سالهای گذشته داره ربطش میده به کشاورزان مظلوم اصفهانی !!!!
    در یکی از فیلمهای سرکوب و حمله یگان سرتا پا مسلح ویژه دیدم می گفت هیچکدام فارسی صحبت نمی کنند و بچه اصفهان نیستند !!!!
    احتمالا برای سرکوب و کشتار از لشگر های فاطمیون و زینبیون و حزب الله لبنان و حماس و..... که دلار بگیر نظام هستند استفاده شده است !!!
    تاریخ و فرزندانمان به خوبی قضاوت خواهند کرد..
    خبر بد دیگر رای اعتماد به وزیر بی سواد و متظاهر آموزس و پرورس بود که نمایندگان حداقلی نشون دادن که احساسی ( به خاطر پیاده روی وزیر و چفیه بستن دور گردن در هنگام دفاع از خود در مجلس و....) عمل می کنند و هیج منطقی برای نظام آموزش کشور و فرهنگ و فرزندانمان ندارند....

  • میرزا
    0

    اگه توی آمریکا بود که خوب میگفتید گلوله جنگ بوده

  • الف
    0

    زاینده رود به جای پر آب شدن پر خون شد!!!!

  • هفت لنگ بختیاری
    3

    درود برشرف یگان ویژه عزیز ومقتدر

  • رود
    0

    کلی از اصفهانی ها به شمال ایران مهاجرت کردن توروستای ما یک محله را کلا خریدن خیلی هم با سلیقه هستن محله را تبدیل به بهشت کرون ادمهای حوبی هستن

  • منم مختار رزمنده دفاع مقدس
    3

    این جوجه فوکولی ها را بایستی جریمه میلیاردی کرد و یا سالها به کار گرفت تا چاهای فاضلاب را لایروبی کنند اگه واسه خودشون بچه سوسولند واسه ما کهنه سربازان جنگ شکلاتند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها