مسدود شدن آزادراه تهران- شمال و ترافیک سنگین‌ تر در جاده‌ چالوس

معاون مرکز مدیریت راه‌ های کشور اعلام کرد: به دلیل مسدود شدن آزادراه تهران- شمال، ترافیک در سایر محورهای شمالی بیشتر شده است که به گفته مسئولان آزاد راه احتمال ادامه داشتن عملیات کارگاهی، در آزادراه وجود دارد.

مسدود شدن آزادراه تهران- شمال و ترافیک سنگین‌ تر در جاده‌ چالوس

مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: قطعه یک آزاد راه تهران - شمال در مسیرهای رفت و برگشت به دلیل انجام عملیات کارگاهی، ریزش‌برداری و پاکسازی مسیر بر اساس آنچه شرکت آزاد راه تهران - شمال اعلام کرده تا ساعت ۲۴ فردا سوم آبان ماه مسدود است و احتمال دارد عملیات ریزش‌برداری و نهایتا بازگشایی این مسیر بیشتر به طول بیانجامد.

وی افزود: با توجه به مسدود بودن آزادراه تهران - شمال ترافیک سنگین‌تری در روزهای گذشته در محورهای شمالی داشتیم و بر اساس آخرین وضعیت گزارش شده، هم اکنون ترافیک سنگینی در محور هراز (مسیر رفت و برگشت) در محدوده تونل شماره یک و مسیر شمال به جنوب محدوده بایجان وجود دارد.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: همچنین در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال بیلقان تا سرودار ترافیک سنگینی گزارش شده است اما در محورهای فیروزکوه و آزاد راه قزوین - رشت در محدوده‌های رفت و برگشت تردد روانی گزارش شده است.

مخبر اعلام کرد:‌ در دیگر محورهای مواصلاتی کشور به غیر از ترافیک سنگین آزاد راه قزوین-کرج در محدوده پل فردیس، ترافیکی گزارش نشده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها