کشف بیش از 600 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 643 کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح غیرمجاز در عملیات پلیس این استان خبر داد.

کشف بیش از 600 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس کرمان

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، رضا بنی‌اسدی‌فر اظهار داشت: با اشرافیت کامل اطلاعاتی و کنترل مبادی استان، تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر و پلیس مواد مخدر استان موفق شدند، حدود یک تن مواد مخدر را در دو عملیات جداگانه کشف کنند.

وی گفت: ماموران یگان تکاوری 116 کهنوج با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور خود قرار دادند.

بنی‌اسدی بیان داشت: ماموران با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان در محور کهنوج - قلعه‌گنج اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند، اما راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کرد.

وی تصریح کرد: در نهایت بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل راننده، خودرو در داخل شهر کهنوج واژگون و متهمان متواری شدند اما با تلاش ماموران دو سرنشین خودرو دستگیر شدند.

بنی‌اسدی گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو 643 کیلو و 900 گرم تریاک، یک قبضه سلاح غیرمجاز و مقادیری مهمات را کشف و راننده خودرو و سرنشین آن را نیز دستگیر کنند.

منبع: فارس

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها