وکیل قاتل ستایش: تلاش‌ها برای جلب رضایت نتیجه نداشت

وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی گفت: علی رغم درخواست‌های ما و تلاش‌های فعالان مدنی از پدر ستایش قریشی برای بخشش موکلم صبح امروز حکم قصاص او اجرا شد.

وکیل قاتل ستایش: تلاش‌ها برای جلب رضایت نتیجه نداشت

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، مجتبی فرحبخش وکیل مدافع قاتل «ستایش قریشی» با اشاره به اجرای حکم قصاص موکلش در محوطه زندان رجایی شهر، اظهار کرد: تلاش‌های نهایی توسط ما و فعالان مدنی و خانواده موکلم برای جلب رضایت از خانواده ستایش قریشی صورت گرفت و ما در بیرون از محوطه منتظر اعلام نتیجه بودیم اما متاسفانه مطلع شدیم حکم اجرا شده است.

وی افزود: خانواده موکلم و خانواده ستایش برای اجرای حکم حضور داشتند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بنده خدا
    0

    هیچکس ازاعدام یک جوان خوشحال نمی شودامااگرواقعااعدام شده چراعکسی ازصحنه ی اعدامش نیست وروزنامه های رسمی ننوشتن؟ چرابرای اعدام شیطان پارس آباددههاعکس وخبربود؟ نکنه چون بچه افغانی کشته شده برامون مهم نیس؟

  • عليرضا
    0

    خدا را شكر كه خانواده ستايش رضايت ندادند و اين ملعون از دنيا رفت

  • بی نام
    0

    زنده ماندن امیرحسین دیگر نه برای خودش فایده داشت نه برای دیگران ولی رفتنش چند فایده داشت : نخست ،بخانوادهء مقتول تشفی داد و لااقل توانستند قصاص خون فرزندشان را بگیرند .دوم ، این نوجوان با این سابقهء سیاه ( قبل از ارتکاب قتل و تجاوز ) دیگر قابل اصلاح نبود و سرباری برای جامعه هم بود و امکان داشت درآینده باز هم مرتکب اعمال این چنینی بشود سوم ، عبرتی شد برای هر متجاوز افسار گسیخته که هوای نفس ممکن است او را کور کند . او یک قربانی بود کما اینکه ستایش نیز قربانی شد.

  • توکلی
    0

    آقای وکیل خجالت نکشیدی وکالت این شیطان خبیث را به عهده گرفتی ؟ این نان خوردن داره ؟ اگر می تونستی رضایت اولیاء دم را بگیری عذاب دنیا و آخرت را نصیب خودت می کردی.

  • حمید کلباسی
    0

    کلوخ انداز را پاداش ، سنگ است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها