کمپ‌های ترک اعتیاد غیرمجاز در استان لرستان تعطیل شود

استاندار لرستان در رابطه با مناطق آلوده اظهارداشت: با بهره‌گیری و استفاده از امکاناتی که نیروی انتظامی، سپاه و دیگر نهادها دارند و با تعامل یکدگیر نقاط آلوده را پاکسازی کنیم.

کمپ‌های ترک اعتیاد غیرمجاز در استان لرستان تعطیل شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سید موسی خادمی افزود: آسیب‌های خاص هر منطقه از جمله اسد آبادی شناسایی شود و با توجه به نیازها اقدامات در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بنا شده است که کمپ‌های غیر مجاز ترک اعتیاد طی زمانی شرایط استاندارد را برای فعالیت کسب کنند عنوان کرد: دادستان‌های شهرستان‌ها در صورت عدم استانداردهای کمپ ها و عدم واجد شرایط اقدامات لازم برای تعطیلی کمپ‌های ترک اعتیاد غیرمجاز انجام دهند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های مختلف در برخورد با خرده فروشان تاکنون ایفای نقش داشته اند و ما به پیگری هستیم تا با استفاده از امکانات دستگاه‌ها اجرایی در استان اقدمات مستمر ثمر در این راستا انجام شود.

خادمی با اشاره به برخی مدارسی که در مناطق آسیب زا وآلوده قرار دارند خاطر نشان کرد: باید در جهت حفظ این مدارس و جلوگیری از ورود آسیب‌ها کمیته‌ای تشکیل شود که با تعامل دستگاه‌های اجرایی در جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام به موقع و موثرشود.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها