کشتار سگ‌ها در اشتهارد غیرقانونی است

فرماندار اشتهارد در مورد کشتار تعدادی سگ و دپوی آن در اطراف شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: این موضوع را در فضای مجازی شنیدیم و هم اکنون در حال پیگیری است.

کشتار سگ‌ها در اشتهارد غیرقانونی است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، ابوالفضل اینانلو افزود: به محیط زیست گفته‌ام به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنند و امروز به من گزارش بدهند.

فرماندار اشتهارد در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که این حیوانات را کشته‌اند مصوبه ستاد اتلاف داشته‌اند،گفت: خیر، ستاد اتلاف به آن صورت نداریم و قرار نیست که حیوانات به آن شکل کشته شوند و کشتن حیوانات به این شکل به هیچ وجه درست نیست.

وی با اشاره به پیگیری عوامل کشتار این حیوانات، تاکید کرد: این موضوع در حال پیگیری است و حکیمی مدیرکل محیط زیست در حال پیگیری این موضوع است و این حیوانات با ساچمه کشته شده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر قرار بر اجرای مصوبه‌ای از سوی ستاد اتلاف باشد باید این حیوانات عقیم شوند، تصریح کرد: هیچ مصوبه‌ای در ستاد اتلاف در فرمانداری نداشته‌ایم و احتمال می دهیم که این کار در جای دیگری انجام و به این مکان منتقل شده باشند که این موضوع در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه کارشناسان باید در مورد نحوه کشته شدن حیوانات نظر بدهند،گفت: همه ابعاد و زوایای این موضوع با حضور محیط زیست در حال بررسی بوده و به اطلاع عموم می‌رسد.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها