افشاي هويت جعلي قاتل پس از ٢٩ سال

قاتل فراري كه ٢٩ سال با هويت جعلي در زاهدان زندگي مي كرد ، شناسايي و دستگير شد. متهم دوستش را در شهر بم به قتل رسانده بود.

افشاي هويت جعلي قاتل پس از ٢٩ سال

به گزارش خبر فوری ، سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پي دريافت خبري مبني بر مخفي شدن قاتل فراري در يکي از محلات شهرستان زاهدان، شناسايي و دستگيري متهم به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: کاراگاهان پليس آگاهي پس از انجام کار اطلاعاتي و تحقيقات همه جانبه و با اقدامات پليسي، هويت قاتل فراري را که ٢٩ مهر سال ٦٧ در شهرستان بم دست به قتل زده و متواري شده بود و هم اکنون با نام مستعار در شهرستان زاهدان زندگي مي کرد، را بدست آورده و مورد شناسايي قرار دادند.
سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: ماموران با هماهنگي مقام قضائي، متهم که مردی 52 ساله بود را در مخفيگاهش در حاشیه شهر زاهدان دستگير کرده و در بازجوی ها متهم به جرم خود و قتل یکی از دوستانش با ضربات چاقو اعتراف کرد.
ملاشاهی با اشاره به اختلافات مالی بین دو نفر که باعث قتل شده، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشگیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها