دستگيري قاتل زنان سالخورده در نكا / ٢ جنايت براي سرقت طلا

زن جوان كه با انگيزه سرقت طلا دو پيرزن را در شهرستان نكا به قتل رسانده بود در حالي دستگير شده كه تحقيقات براي كشف جرايم احتمالي ديگر زن جنايتكار ادامه دارد.

دستگيري قاتل زنان سالخورده در نكا / ٢ جنايت براي سرقت طلا

به گزارش خبر فوری ، رسيدگي به اين پرونده از ١٣ آبان امسال و به دنبال گزارش قتل زن ٨٤ ساله اي در يكي از روستاهاي نكا آغاز شد.
ماموران با حضور در محل دريافتند زن ٨٤ ساله در خانه اش به تنهايي زندگي مي كرد . گزارش پزشكي قانوني نشان مي داد اين زن خفه شده است. پسر مقتول هم در تحقيقات گفت: پس از اين جنايت طلاهاي مادرم كه حدود ٥ ميليون تومان ارزش داشت سرقت شده است.
پيرزن تنها قرباني سرقت طلاهايش شده بود. در تحقيقات محلي مشخص زن جواني كه در همسايگي مقتول زندگي مي كند ، آخرين بار در خانه پيرزن ديده شده است.
با كشف اين سرنخ پيرزن دستگير شد و در بازجويي ها منكر قتل شد. كارآگاهان كه متوجه تناقض گويي متهم شده بودند ، به بازرسي خانه اش پرداختند كه طلاهاي مقتول از خانه اش كشف شدند.
زن جوان كه راهي براي فرار از حقيقت نداشت لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر نياز مالي تصميم به سرقت طلاهاي پيرزن همسايه گرفتم و او را با روسري خفه كردم.
پس از اعترافات متهم ماموران متوجه شدند كه اين زن سال ٩٤ در پرونده قتل زن ٧١ ساله اي در نكا به عنوان مظنون دستگير شده بود. در اين جنايت هم پيرزن با انگيزه سرقت طلاهايش به قتل رسيده بود.
بازجويي از متهم ادامه پيدا كرد كه زن جوان اين بار به قتل پيرزن اعتراف كرد.
پس از اعتراف متهم به دومين جنايت با دستور دادستان نكا تحقيقات از متهم براي كشف ديگر جرايم احتمالي متهم ادامه دارد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها