فرماندار تکرار نسبت به احتمال تکرار زلزله هشدار داد

وجود 1500 خانه غیراستاندارد در بافت فرسوده کرمان

فرماندار کرمان گفت: 6 هزار و 600 کلاس درس در شهرستان کرمان داریم که تعداد زیادی از آنها بعد از زلزله جمعه گذشته خسارت جدی دیده‌اند.

وجود 1500 خانه غیراستاندارد در بافت فرسوده کرمان

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، علی بابایی امشب در جلسه ستاد بحران استان کرمان با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران اظهار داشت: 18 روستا و 362 واحد مسکونی بعد از زلزله جمعه گذشته در شهرستان کرمان خسارت دیده‌اند و 86 رشته قنات نیز ریزش داشته‌اند.

وی بیان داشت: 6 هزار و 600 کلاس درس در شهرستان کرمان داریم که تعداد زیادی از آنها بعد از زلزله جمعه گذشته خسارت جدی دیده‌اند.

فرماندار کرمان ادامه داد: 150 مراجعه حضوری به فرمانداری کرمان بعد از زلزله داشتیم که این افراد به علت ترک‌خوردگی ساختمان‌های فرسوده خود خواستار دریافت چادر بودند.

بابایی تصریح کرد: یک هزار و 500 واحد مسکونی غیراستاندارد و فاقد استحکام در بافت‌های فرسوده شهر کرمان وجود دارد و زلزله به خوابگاه‌های دانشجویی هم خسارت زده است.

فرماندار راور هم در این نشست از خسارت زلزله به دام‌های سنتی منطقه خبر داد و بیان داشت: زیرساخت‌های منطقه زلزله‌زده هجدک راور خسارت دیده‌اند و قابل استفاده نیستند.

سید حسن میرصادقی تصریح کرد: خانه‌های شهر راور هم بر اثر زلزله خسارت دیده‌اند و تامین اعتبار برای مقاوم‌سازی و بهسازی یک هزار واحد شهری و 500 واحد روستایی در راور دیده شود تا بتوانیم جوابگوی مردم باشیم.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها