سرقت‌های استان زنجان ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از کاهش آمار سرقتها در این استان خبرداد.

سرقت‌های استان زنجان ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد

به گزارش خبر فوری ، سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به آمار سرقت‌ها در زنجان اشاره و اظهار داشت: سرقت‌های مهم استان زنجان 20 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: سرقت‌های مهم شامل سرقت منازل، مغازه، خودرو و سایر موارد است که با همت پلیس زنجان‌ روند کاهشی به خود گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به سرقت‌های خرد اشاره کرد و گفت: متاسفانه آمار سرقت‌های خرد کمی افزایش داشته است که شامل وسایل داخل خودرو ‌و ‌‌‌سرقت‌های جزئی است.

وی تاکید کرد: تمام تمرکز پلیس بر روی سرقت‌های مهم و کلان است تا سطح امنیت را بالا ببریم و رضایتمندی همشهریان را ارتقا بدهیم.

به گزارش تسنیم، مردم برخی از اهالی شهر زنجان همانند شهرک‌های شهریار و نیک‌سازان از افزایش سرقت در این محله‌ها در روزهای اخیر خبر داده بودند و از خبرگزاری تسنیم برای پیگیری، کمک و یاری خواسته بودند.

مختار شیرمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان چندی پیش در واکنش به شایعات اخیر در مورد افزایش سارق و سرقت‌های منازل در زنجان اعلام کرده بود که سرقت‌های‌کلان و منازل در زنجان کاهش یافته و منازل محل خوبی برای نگهداری پول و زیورآلات نیست و از مردم خواسته بود به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها