دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند از طریق فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند در لنگرود

گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان به نقل از سرهنگ مجید نیکوئی حاکی است در پی دریافت خبری مبنی بر ارتباط فردی با گروه‌های معاند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت و سقم موضوع اطمینان حاصل کرده و فرد مورد نظر شناسایی شد.

وی بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی متهم مورد نظر دستگیر و با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این فرد از سال ۹۵ ارتباط خود را با شبکه‌های معاند از طریق فضای مجازی آغاز کرده و در این مدت فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص تشویش اذهان عمومی داشته است.

سرهنگ نیکوئی تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله به اقدامات غیرقانونی و ارتباط با شبکه‌های معاند اقرار کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می‌کند.

منبع: ایرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شهروندی از شهرستان مبارکه اصفهان
    0

    متاسفانه مدت زمانی است در شهرستان مبارکه اصفهان در خیابان حافظ چهارراه بازار جنب الکتریکی حافظ با دایر نمودن مغازه ای تحت عنوان چاپ بنر وپلاکارد اقدام به جذب وفریب افراد در شرکتهای هرمی وگلدوئیست وشبکه های معاند نموده وبا فریب آنان مشکلاتی را برای آنان وخانواده هایشان فراهم نموده .جا دارد در این میان نیروی انتظامی واداره اطلاعات واطلاعات سپاه اقدام به رصد اقدامات این شخص بنمایند .

  • دومان
    0

    باز کدوم بدبختی رو میخوان از دورخارج کنن و انگ بندند بهش ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها