جنجال زیرزمینی ها ادامه دارد/ از فریب دختران تا قتل پدرخوانده

جنجال زیرزمینی ها ادامه دارد/ از فریب دختران تا قتل پدرخوانده

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری ، " امیر حسین.م" جنجالی ترین خواننده ماههای گذشته است که شهریور سال گذشته پس از توهین به یکی از قضات دادسرا بازداشت شد.این خواننده پاپ ، پس از آنکه توسط دادسرا به اتهام تشویق به فساد و فحشا احضار شد، در پیامی صوتی اعلام کرده بود: ر پیامی صوتی گفته بود: پریروز با احضاریه از خواب بیدار شدم، امروز دیدم اون یکی رو کمیته‌ی انضباطی خواسته‌اند. آخه بابا مگه من چه کار می‌کنم؟ نمی‌دونم چرا این طوری شدم؟! به خدا من هر کاری می‌کنم واسه‌ی همین کشور می‌کنم و این کشور برای همه‌مونه. ای بابا.

او همچنین مطالبی را بر علیه قاضی دادسرا بیان کرد که پس از آن با دستور قضایی بازداشت شد. او پس از دو ماه توانست از زندان آزاد شود.

پس از آزادی این خواننده از زندان ، باز هم با اظهار نظرهایی در صفحه اینستاگرامی خود خبرساز شد که اوج جنجال او در دوران انتخابات بود.

ابلیس و مواد و استودیوی زیر زمینی

ح.ر خواننده رپ دیگری بود که در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی و امنیت اخلاقی استان خراسان رضوی دستگیر شد. این خواننده در یکی از آهنگ‌های خود به نام «بن‌بست» از صدای برخی مسووالان نظام استفاده کرده و مدت‌ها تحت تعقیب پلیس بود. روزنامه خراسان در این باره نوشته بود: این خواننده زیرزمینی که به تهیه آلبوم برای شبکه های ماهواره ای اقدام می کرد از مدت ها قبل تحت تعقیب نیروی انتظامی قرار داشت. این جوان ۲۷ ساله با راه اندازی یک استودیو با تجهیزات کامل در منطقه ای از مشهد، همچنان به اقدامات مجرمانه خود ادامه می داد. ماموران انتظامی در ادامه عملیات، محل تهیه آلبوم های این خواننده زیرزمینی را نیز مورد بازرسی قرار دادند که تعداد زیادی آلات و ادوات موسیقی رپ و پاپ و همچنین لوازم خوانندگی از این مکان کشف شد.

«ح» که اسامی مستعار دیگری نیز دارد در فضای مجازی به «ابلیس» معروف است و کیبورد می نوازد. این فرد که از چند سال قبل به یکی از کشورهای آسیای میانه مسافرت کرده بود به خاطر حمل و استفاده از مواد مخدر ماری جوانا دستگیر و در آن کشور بازداشت شده بود. او پس از آزادی دوباره به ایران بازگشته و با راه اندازی استودیوی زیرزمینی برای شبکه های ماهواره ای آلبوم های مبتذل تهیه می کرد. بررسی های پلیس نشان می دهد «ابلیس» حدود ۲۵ آلبوم منتشر کرده است که در برخی از موارد نیز با میکس کردن صدای برخی مسئولان، آن ها را به تمسخر می گرفت.

مجازات سنگین برای خواننده پاپ

"م.خ" خواننده معروف پاپ خواننده جنجالی دیگری بود که تفاوت او با خوانندگان دیگر ، سبک موسیقی اش بود. او برخلاف اغلب خوانندگان جنجالی که سبک رپ داشتند، از خوانندگان معروف پاپ کشور بود. او به اتهام اغفال و آزار دختر جوانی دستگیر شد و پس از محاکمه در دادگاه کیفری با حکم قضات به شلاق، دوسال تبعید، پنج سال محرومیت از خوانندگی و فعالیت های فرهنگی دیگر محکوم شد.

شاکی که دختر 21 ساله ای بود در شکایتش گفت: قتی برای اولین بار آهنگ های این خواننده را شنیدم به آن علاقه مند و از طرفدارانش شدم. خیلی زود همه آلبوم هایش را تهیه کردم تا اینکه یک روز به صورت اتفاقی او را سوار خودروی بنز در میدان هروی دیدم. جلو رفتم و کمی با او صحبت کردم و گفتم که از طرفدارانش هستم. تعارف کرد که داخل ماشینش بنشینم که قبول کردم. پس از کمی حرف زدن من را به خانه اش دعوت کرد و آنجا بود که. مورد آزار و اذیت قرار گرفتم.

چاقو کشی رپر معروف

بهمن ماه سال گذشته هم چاقو کشی رپر معروف در غرب تهران خبر ساز شد. وخاننده معروف زیرزمینی و رپر تهران وقتی با بوق خودروی پراید در غرب تهران روبه رو شد، دست به چاقو برد و یکی از سرنشینان خودرو را به شدت زخمی کرد.با شکایت راننده این رپر شناسایی شد و ماموران به بهانه خواندن در مجلسی با او قرار صوری گذاشته و دستگیرش کردند.

در حالی که شاکی متهم را شناسایی کرده بود او منکر چاقو کشی شد.

اغفال دختر 16 ساله

در آخرین پرونده که خوانندگان در یک سال گذشته خبرساز آن بودند ، خواننده سرشناس با شکایت دختر 16 ساله به اتهام اغفال و آزار و اذیت به دادگاه احضار شد.دختر نوجوان چندی قبل با طرح شکایتی در دادگاه کیفری استان تهران مدعی شد، در یکی از شبکه های اجتماعی با خواننده سرشناسی آشنا شده و ارتباطمان شکل گرفت. او وقتی فهمید من عاشق صدایش هستم از این موضوع سوءاستفاده کرد و با حرف هایش مرا فریب داد. تصور می کردم او قصد ازدواج با مرا دارد. یک روز که با هم قرار داشتیم او به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. حالا هم از او شکایت دارم.‎

‫با این شکایت تحقیقات قضایی - پلیسی آغاز شد و این خواننده برای رسیدگی به شکایت در دادگاه حاضر شد.‎

‫متهم در جلسه تحقیق ادعای دختر نوجوان را رد کرد و گفت: من شاکی را مورد آزار و اذیت قرار ندادم‎ . قاضی دادگاه برای متهم قرار وثیقه 300 میلیونی صادر کرد.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها